|
marijeoosterhof
|
Geplaatst op 06-09-2010, 11:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo,
Ik ben marije en heb een zoon van bijna zeven die heel graag wil leren gitaarspelen. Hij heeft een groeistoornis waardoor het heel lastig is een goede gitaar te vinden (zijn armen zijn ook een stuk korter) We hebben al contact met een muziekdocent en hij gaat ook kijken of hij iets voor hem kan vinden. Ik vroeg me af of hier iemand is die iets voor ons weet of die hier ervaring mee heeft. Een driekwartgitaar is te groot, en de maat die hierna komt (ik heb er zelf echt geen verstand van, een half???) is ook nog te groot. Ik zou het zo jammer vinden als we hem moeten teleurstellen.
ik hoop dat iemand ons kan helpen
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 06-09-2010, 19:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dat wel, maar als je nouw eerst wil kijken of het hem wel bevalt en ze kunnen niet echts iets in Nederland vinden, dan is het toch een goede oplossing?
Dus idd jouw voorbeeld, wilt zo'n klein iemand een motor, kan hij misschien eerst eens kijken of een minibike hem bevalt voordat hij iets groters en duurders koopt wat hij nog moet laten aanpassen.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lespaulclassic
|
Geplaatst op 06-09-2010, 23:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
moet het persee klassiek zijn?
electrisch kan juist voor mensen met kleine handen gemakkelijker spelen, het speelt stukken lichter, wel moet je de vingers er even aan laten wennen maar dat is een kwestie van eelt kweken.
Ik ben met dezelfde leeftijd als uw zoon ongeveer begonnen met gitaarspelen op een gitaar die eigenlijk ook te groot was voor mij en die daardoor erg zwaar speelde.