|
|
|
|
|
Lespaulclassic
|
Geplaatst op 06-09-2010, 14:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
schroef je budget iets op
en dan kan je ( zeker 2e hands ) wat beter shoppen.
het is bijv. jammer dat deze gitaar een geschroefde neck heeft,
les paul gitaren staan bekend om de sustain ( toon valt minder snel dood en blijft langer doorzingen ) die sustain wordt oa. dmv een gelijmde neck bereikt.
met een geschroefde neck is er dus al veel minder sustain ( het is dus gewoon een goedkopere oplossing )
stel voor een gitaar een budgetje van ongeveer 300 euro op, dan kan je daar wel wat leuks voor vinden.
als je zoekt naar een gitaar kan je ook ff op google kijken,
dat heb ik net ook even gedaan en dan kan je ook zien dat Conrad, deze gitaren ook verkoopt. niets ten nadele van Conrad, maar dan is het vaak al niet veel soeps. je gaat ook geen auto bij de snackbar kopen als je begrijpt wat ik bedoel
hoeft niet altijd zo te zijn hoor, maar vaak dus wel.
wat wil je voor muziek spelen, hoelang moet ie ongeveer meegaan dat soort dingen probeer dat ff helder te krijgen, dan is dr al wat meer over te zeggen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Brown Sugar! |
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 06-09-2010, 18:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Maar het is maar net wat je fijn vind, ik had het met mijn budget ook een gelijmde hals kunnen hebben, maar ik vind geschroefd toch fijner omdat er minder sustain is.
Maar als je je budget opschroef, kan je natuurlijk wel een betere gitaar kopen, alleen of je een bolt-on (geschroefd), set-in (ingezet en geschroefd), neck-trugh (uit één geheel) of een gelijmde neemt dat ligt er aan wat jij prettig vind.
Dit bericht is gewijzigd op 06-09 19:01.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
ghost-rider2006
|
Geplaatst op 06-09-2010, 18:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
VINTAGE GITAAR ELEK VS 6 CH
deze heb ik ook gezien second hand Vintage VS6 Electric Guitar

Guitar Specs:- Body - Mahogany Neck - Mahogany, set neck Neck Inlays - Perloid Crown Fingerboard - Rosewood, 22 Frets Scale - 628mm Tuners - Wilkinson Deluxe WJ44 Bridge - Tune-O-Matic with Stop Bar Tailpiece Pickup - 2 Wilkinson double coil Hardware - Chrome (Gold on VS6CG) Controls - 2*volume, 2*tone, 3 way pickup selector
|
|
|
|
New Player |
|
|
|
|
|
|