hksmit Geplaatst op 24-08-2010, 21:34 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Beste iedereen,

Kort berichtje vanaf deze kant! Heb toch gisteren de knoop doorgehakt om mn eerste instrument te kopen, en de keus is gevallen op een elektrische gitaar van Ibanez.
Luister al aardig wat jaartjes fanatiek rock muziek, en dan varierend van rock&roll tot de wat ruigere metal. En ook blues en jazz kan ik af en toe met plezier naar luisteren.
Sinds ik regelmatig optrek met vrienden die in bands spelen en ik zie hoeveel plezier zij er aan beleven nu ook zelf maar eens wat proberen.
Wil eerst een goede basis leren, en dan wat meer richting de muziek die ik zelf ook echt leuk vind om te luisteren.
Nog wat persoonlijke info
25jr
woonplaats: vlagtwedde ( groningen )   stuur gerust een pb als je samen wat wilt pingelen of me van nuttige info kunt voorzien!
Kleine foto nog tot slot!

Groeten Harm

Dit bericht is gewijzigd op 24-08 21:49.

meld dit bericht aan een moderator

dannyk161 Geplaatst op 28-08-2010, 10:57 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Heej,

Allereerst: welkom op het forum.
Die Ibanezjes zijn best leuke gitaren voor de beginner, een maat van me is ook begonnen op die gitaar en was er erg positief over.

Speel ze en veel leesplezier.

Gr. Danny  

Born to be Wild: AC/DC fan  
Skater1593 Geplaatst op 28-08-2010, 13:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Is dat niet zo'n Ibanez uit zo'n jump start pakket?

Want die gitaar is wel redelijk goed, ik heb hem ook nog steeds hangen.

For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! 
hksmit Geplaatst op 30-08-2010, 20:59 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hé beide bedankt voor de reactie! Deze ibanez is inderdaad één uit een startpakket. Had gezien dat er wel veel positieve reacties over zijn, en aangezien ik toch vanaf niets moet beginnen is dit een leuk begin.
Heb hem ondertussen een weekje in huis en ben als ik even tijd heb bezig wat gitaaroefeningen te doen, en akkoorden te leren, en ja dat is nog best lastig!    Maar heel leuk om te doen. Zal ook het forum eens doorspitten voor leuke oefeningen, want die zullen er vast wel op staan.

Met vriendelijke groet,

Harm

hildetje Geplaatst op 21-12-2010, 22:23 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Harm,
Die gitaar heb ik ook haha!
Veel plezier met gitaar spelen..
Laterz