bluesntrouble Geplaatst op 07-08-2010, 20:51 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Deze jongen maakt de mooiste elec...acoustic...zelfs klassieke gitaren in zijn garage!
http://www.CustomGuitar.NL

http://www.youtube.com/watch?v=sgu6I4GJoJc

meld dit bericht aan een moderator

you dont need a shrink if you listen to Zappa 
Lespaulclassic Geplaatst op 07-08-2010, 22:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dit riekt naar spam

onzettend smerige en slinkse manier van reclame maken dit

een 56jarige knakker die zegt check dit uit?

alsjeblieft ga je diep schamen zeg.

maak dan gewoon ordinair reclame, maar deze manier.... erg laag dit.

Brown Sugar! 
bluesntrouble Geplaatst op 08-08-2010, 08:40 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Pardon??????Alsof je geen check dit uit mag zeggen als je wat ouder bent?????Doe even normaal.
Ik mag toch wel iets delen over gitaren,daar is dit forum toch voor?Deze bouwer is gewoon te gek!(o sorry...zeker te oud voor?)

Ik maak graag "reclame"voor zoiets moois!!
TROUWENS>>>>Jou logo dan????Gibson.....toch ook "reclame"????

Dit bericht is gewijzigd op 08-08 08:43.

Lespaulclassic Geplaatst op 08-08-2010, 22:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 08-08-2010, 08:40 bluesntrouble schreef:
Pardon??????Alsof je geen check dit uit mag zeggen als je wat ouder bent?????Doe even normaal.
Ik mag toch wel iets delen over gitaren,daar is dit forum toch voor?Deze bouwer is gewoon te gek!(o sorry...zeker te oud voor?)

Ik maak graag "reclame"voor zoiets moois!!
TROUWENS>>>>Jou logo dan????Gibson.....toch ook "reclame"????

- het gaat er niet om of je wel of niet check dit uit mag zeggen, het is alleen heel ongeloofwaardig en op die manier heb je de schijn dus al heel hard tegen dat jij op een slinkse manier je eigen zaakjes zit te promoten.

- dit (reclame) topic staat in de verkeerde sectie van dit forum, deze sectie is er voor bedoeld om jezelf voor te stellen en daar is hier geen sprake van.

- jij deelt niets over gitaren, je hebt het niet over een specefiek model of iets van die aard je hebt het over een persoon die ( naar jouw mening ) goede gitaren bouwt. dat is dus wat anders dan wat jij claimt te doen.

- als je reclame maakt, doe je dat dus beter in het daarvoor bestemde forum-deel, want op deze manier heb je dus de schijn tegen en is de kans groter dat mensen afkeer krijgen van de desbetreffende bouwer omdat men misschien zal vermoeden dat jij de bouwer in kwestie bent.

- wat betreft mijn gibson logo, dit betreft een jaren 20' gibson logo wat ik ook op een van mijn gitaren heb staan en dit vind ik een mooi logo, mooier ( naar mijn mening ) dan het huidige logo, welke naar mijn idee trouwens óók heel mooi is.

later.

Dit bericht is gewijzigd op 08-08 22:47.

Brown Sugar! 
bluesntrouble Geplaatst op 09-08-2010, 09:23 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

even voor de duidelijkheid....het gaat niet om MIJN ZAAKJES!...ik ben een oma van 8 kleinkinderen en bouw geen gitaren!dat het in de verkeerde rubriek  is..snap ik dan ook wel...sorry hiervoor! Lator!

Siempie666 Geplaatst op 09-08-2010, 20:29 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Pfff, kijk ik even niet... Haha.

Hij staat inderdaad in de verkeerde rubriek. Er is imo niet echt een goede voor, dus binnenkort komt er echt een nieuwe, speciaal voor dit soort dingen en voor het zoeken naar bandleden en zo. Dat gaat echt opruimen
Ik zal dan ook meteen uw topic daarheen verhuizen.