Jerak Geplaatst op 07-08-2010, 13:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Beste gitaristen,

Ik speel sinds anderhalf jaar gitaar en ik ben zo onderhand wel een beetje uitgekeken op m'n beginnerssetje; namelijk de Cort G210 in combinatie met een Marshall MG15DFX. Ik zag in het boek van Music Store in keulen de volgende aanbieding: http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/...Marshall-MG100HFX-MG412A/art-GIT291.
Ik wil sowieso een Les Paul model, maar heeft iemand enig idee of dit een goede set is?
Uw mening graag!

Groeten Jeroen

meld dit bericht aan een moderator

I'm gonna put a curse on you and all your kids will be born completely naked. 
Siempie666 Geplaatst op 07-08-2010, 13:55 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Als je dat soort bedragen uit gaat geven, koop dan alsjeblieft geen MG. Wat je ook doet, die niet.
De MG10CD bijvoorbeeld is een grappig beginnersversterkertje, maar dat geluid in 100 watt vorm is echt klote en kost hartstikke veel geld.
Dit is geen upgrade, maar een downgrade, omdat je huidige versterker wel een leuk dingetje is, maar de MG100HDFX is echt veel te duur voor de kwaliteit en dan te krachtig is en dat geluid je in de weg gaat zitten.
Ik zou even zoeken naar een buizenversterker of een andere versterker

Jerak Geplaatst op 07-08-2010, 16:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dankuzeer voor dit advies,  dat is dan in ieder geval duidelijk, de Marshall MG15HDFX wordt het in ieder geval niet!

Lespaulclassic Geplaatst op 07-08-2010, 16:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Niet voor die pack gaan,

gitaar is heel goed ik denk de beste lp die ze hebben

in iedergeval de beste non sig. lp die ze hebben samen met die 60's tribute.

Marshall is ook bezig met het lanceren van een goedkopere buizenlijn die min of meer in het valveking segment valt.

dat is denk ik ook de reden dat alle grote zaken die MG's voor lage prijzen weg doen.

echt niet voor die MG gaan, zonde geld.

-edit