|
|
|
Darkstoned
|
Geplaatst op 05-08-2010, 16:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hee dude,
dat is idd zeer vreemd, en als die gitaar echt zo nieuw is dan hoort dat zeker wel bij de garantie.
Ik heb zelf een Dark stone (ook met coil splitter)\ en deze maakt geen rare bijgeluiden.
Wel zit het knopje wat losser dan de volume juist door het push/pull systeem. Maar niet storend ofzo.
Suc6 ermee, en laat nog ff weten wat het uiteindelijk was (ik hoop niet dat dat standaardkwaaltjes zijn van push/pull snapte )
gr DS
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
hangt hier wat rond... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 22-08-2010, 08:41 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
ik ben langs de verkoper geweest en die zei dat hij er nog nooit eerder van had gehoord. Vervolgens heeft hij ook andere Gitaren gepakt en geluisterd, en daar klonk hetzelfde bij.
Volgens hem komt het doordat er niet genoeg vet aan het begin zit dus hoor je de plaatjes over elkaar heen schuren. En hij is ook niet helemaal goed geaard, maar dat komt omdat ik een Push/Pull tone knop heb waar 8 draadjes naartoe gaan in plaats van 6.
Maar als het erger werd gaat hij een nieuwe PotMeter bestellen.
Dus ik weet niet Darkstoned, of jij ook eentje heb met 8 draadjes, want die zijn ingewikkelder en daar heb je dat dus bij, bij die met 6 draadjes is het stukken minder.
M.v.g. Skater
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 22-08-2010, 19:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Die verkoper heeft wel zeker verstand van zaken.
Hij had er alleen nog niet van gehoord dat het in zo'n Schecter gitaar zat, want die zijn over het algemeen gigantisch goed afgewerkt en er zijn bijna geen klachten over. Maar het komt dus doordat hij niet goed geaard is en er niet genoeg vet tussen de 2 stukken metaal zit. Maar dit komt doordat het geen gewone Push/Pull Potmeter is maar, een ingewikkeldere versie.
Hij heeft hem in de winkel ook nog schoon gemaakt, maar er zat dus geen vuil in.
Als het erger wordt, dan is dus blijkbaar de POTmeter niet goed en krijg ik een nieuwe. Maar aangezien andere Schecter Gitaren met het zelfde ingewikkeldere Push/Pull systeem het ook hadden, verwacht hij het niet.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
|
|