|
Lelie
|
Geplaatst op 12-06-2007, 08:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Mijn naam is Tjitske, ben 22 jaar jong en woon in Friesland. In Zwolle volg ik de leraren opleiding Geschiedenis met als bijvak Engels, zit inmiddels in het 3e jaar. Vorige zomer heb ik een akoustische gitaar aangeschaft een santos y mayor e studio gsm 5. Na zelf wat geprobeerd te hebben ben ik in maart op les gegaan, een super idee!! Speel nu al veel beter en ook echt met heel veel plezier! Mijn vriend is ook door mijn enthousiastme aangestoken en gaat nu ook mee naar les. Erg leuk om met zijn tweeen te oefenen. Op het moment ben ik aan het kijken naar een andere gitaar, mijn lerares raade mij de semi akoustische gitaar van richwood aan, is er misschien iemand bekend met dit merk en zoja, wat vind je ervan?
Gr Tjitske
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Willempie
|
Geplaatst op 12-06-2007, 16:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Welkom op het forum
Richwood is nou niet echt een uitbundig goed merk. maar zeker goed voor beginners, maar je hebt al een akoestische gitaar van Santos zeg je zou je nu dan niet met iets beters nemen ( josé rodriqeuz Fender Ibanez yamaha ) maken hele goedklinkende gitaren vanaf 200 euro (tweedehands)
maarja ik weet niet hoeveel je wilt spenderen aan een nieuwe gitaar. wil je staalsnaar of nylonsnaar?
Gr willem
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|