|
|
|
|
|
|
|
Tchaar
|
Geplaatst op 05-09-2010, 23:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb ook op deze gitaar gespeeld, ben van plan hem deze maand aan te schaffen
Vooral het geluid van deze gitaar spreekt mij erg aan. Door de toggle switch kun je van de dubbelspoels elementen enkelspoels maken, hierdoor heb je enorm veel mogelijkheden qua sound. Daarnaast is het een volle sound die je van een LP mag verwachten
De hals vond ik ook heerlijk spelen, naar mijn mening iets soepeler dan de normale standard.
En het is gewoon een schitterende gitaar om te zien.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
There's a better way to do it - let's find it |
|
|
Il-grillo
|
Geplaatst op 06-09-2010, 10:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 05-09-2010, 23:54 Tchaar schreef:
Ik heb ook op deze gitaar gespeeld, ben van plan hem deze maand aan te schaffen
Vooral het geluid van deze gitaar spreekt mij erg aan. Door de toggle switch kun je van de dubbelspoels elementen enkelspoels maken, hierdoor heb je enorm veel mogelijkheden qua sound. Daarnaast is het een volle sound die je van een LP mag verwachten
De hals vond ik ook heerlijk spelen, naar mijn mening iets soepeler dan de normale standard.
En het is gewoon een schitterende gitaar om te zien.
|
Ik heb er nog geen moment spijt van. Goed te bespelen, heerlijke sustain en inderdaad prachtig om te zien. Ik heb wel de snaren inmiddels vervangen voor Ernie Ball snaren. Ik moet zeggen, dit geeft hem alleen maar een beter geluid! Wow, echt goede prijs-kwaliteitsverhouding.
|
|
|
|
|
|
|
Lespaulclassic
|
Geplaatst op 06-09-2010, 14:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Euhm beste man,
ik weet niet waar jij vandaan haalt dat je dmv de toggle switch kan schaken tussen humbucker en single coil?
De toggle switch is er voor bedoeld om te schakelen tussen humbuckers,
dus Neck, Neck/Bridge, Bridge
heeft dus niets te maken met humbucker,singlecoil ofzo
wat jij bedoeld zijn push pull pots en die zitten niet op deze gitaren bij mijn weten.
zitten sowieso volgens mij niet standaard op lp's van epiphone.
|
|
|
|
Brown Sugar! |
|
|
|
|
|
|