|
jniet
|
Geplaatst op 20-07-2010, 17:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi, Hierbij bied ik mijn Zoom G.9.2.tt multieffectpedaal aan (nieuw bij Thomann € 370,--). Wegens herorientering van mijn setup wordt deze overcompleet en het zou zonde zijn als hij blijft stilstaan. Hij is c.a. 9 maanden oud, orgineel doos handleiding, factuur en bijbehorende software aanwezig. Daarnaast nog c.a. 2 jaar garantie!Er is één kleine beschadiging aan het ledpaneeltje maar ziet er verder helemaal als nieuw uit! Ten eerste is het het compleetste multieffect van Zoom alle denkbare gitaareffecten zijn aanwezig + een hele rits versterkers modeling. Je hebt twee voetpedalen die je vrij kan toewijzen, op 1 pedaal zit ook nog een extraatje waardoor je je voet ook horizontaal kan bewegen. Kun je extra gave effecten mee maken. Er zitten twee buizen in waardoor je een warmer geluid krijgt, heel handig als je hem gebruikt om op te nemen bijvoorbeeld. Je kunt hem als audiointerface gebruiken, er zit een USB 2.0 aansluiting op waardoor je geen last hebt van vertragingen. Hij kan op je versterken aangesloten worden, maar kan ook direct de PA in etc. Kortom een heel compleet multieffect! Hij kan verzonden worden de verzendkosten komen er dan extra bij. Graag alleen serieuze reacties, foto kan toegezonden worden Johan
is verkocht!
Dit bericht is gewijzigd op 19-09 11:02.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
www.myspace.com/johandeniet |
|