|
|
|
Stryk3d-sg
|
Geplaatst op 18-06-2010, 11:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mooi gitaartje ik raad de marshall alleen af..
Neem i.p.v. de marshall de Roland Cube 15x minder effecten maar ook 70 euro goedkoper Je hebt de functie power squeezer om tog goeed geluid te produceren op een zachter volume ( Kracht van 15w naar 2w) Je hebt 2 channels lead en clean(=spreekt voor zich) Roland heeft overdive distortion metal en metal stack toegevoegd aan de lead channel ( effecten zijn van boss!)
Je kan je mp3/ipod of w/e eraan toevoegen en een microfoon of recorder Daarnaast heb je ook nog Bass/Middle/treble functies! Kleine versterker met een geweldige sound! Veel beter dan de marshall 8" Speaker! een Aanrader!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lespaulclassic
|
Geplaatst op 19-06-2010, 02:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
whoow what's the matter dude, got a little sand in your vagina?
ooh leef jij ook nog? de stumperd die zich door een verkoper laat aanpraten dat een lp custom beter is dan een standard.
en beter ga je niet meteen schelden dat is niet echt netjes ofzo.
en peugeot power, ik heb niet altijd kutreacties beter lees je misschien even wat andere reacties in verschillende topics van mij door voordat je met dat oordeel komt.
als ik het niet verkeerd heb, heb ik ooit ook wel eens wat vragen van je beantwoord dus doe alsjeblieft even normaal.
Dit bericht is gewijzigd op 19-06 02:21.
|
|
|
|
Brown Sugar! |
|
|
|
|
|
|
Lespaulclassic
|
Geplaatst op 19-06-2010, 18:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
oh je zult mij ook niet horen zeggen dat LTD slecht is hoor
het is alleen geen ESP want die beginnen meestal pas rond de 1500E en ja die zijn dus echt wel beter.
ook al zouden ze niet beter zijn dan doet dat er nog niet toe, LTD = geen ESP zo simpel is het.
LTD is alleen van ESP
maar als je in een golf rijd zeg je ook niet tegen mensen dat je in een bentley rijdt omdat volkswagen toevallig eigenaar is van bentley.
als je takamini speelt zeg je toch ook niet dat je fender speelt?
en met jackson net zo.
dus LTD = geen ESP
dus beter zijn die mensen niet zo op hun pik getrapt.
Dit bericht is gewijzigd op 19-06 18:25.
|
|
|
|
Brown Sugar! |
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 19-06-2010, 19:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja, okey, maar voor mensen die er nog niet zo veel verstand van hebben is het wel verwarrend.
Want ze zien van alles staan, want op de site van Rock Palace staat de gitaar ook te koop als ESP LTD. Dus ik snap wel dat mensen ESP zeggen, want wij zeggen ook nooit Mercedes Benz, maar gewoon Mercedes (om ff bij de auto's te blijven).
Maar je hebt nu gezegd dat het LTD is en hopelijk hebben ze er wat van geleerd en ik vind dat zo de discussie gesloten is XD.
Dus iedereen heeft een beetje gelijk en nu ze het en zullen het in het vervolg goed doen.
En is Takamini van Fender? dat is Squier, toch?
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
|
|