|
Vpr
|
Geplaatst op 28-05-2010, 09:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dag allemaal,
Ik ben rond aan het kijken voor een kleine, betaalbare buizenamp waarmee ik vooral in een thuis situatie oefen en soms mee neem naar een gig achtige setting.
Ik heb nu mijn oog laten vallen op twee types en wil graag van u weten wat nu het beste is voor me.
Ik heb een witte Vox A4tv gezien voor 299,- Een mooie buizenamp met de mogelijkheden de wattage aan te passen van 4 naar 1,5. En kennelijk dus betere sustain en ' zingerigheid' bij lage volumes.
En een Orange AD5, een zoals de naam al doet vermoeden, oranje buizenamp voor 350,- met een mooi bereik en goed geluid. Maar met slechts een tone en een volume knop. Straight forward dus.
Ik kan niet kiezen en vraag daarom hulp! Ik speel vooral Blues en beide kunnen dit volgens mij goed af.
Alvast bedankt!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 19-06-2010, 17:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb niet veel verstand van die speel stijl en ook niet van de versterkers.
Maar ik zou denk ik voor de Orange gaan, maar dan moet je wel genoeg effect pedalen hebben om je geluid goed te krijgen als je met distortion enzo wil spelen.
Anders is die Vox een goede keuze, maar ik heb zelf de Peavy Valve King 112 en die klinkt ook wel goed, alleen ik weet niet of die ook goed is voor jouw stijl.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|