chaincells Geplaatst op 27-05-2010, 22:24 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik wil graag een Wah-Pedal aanschaffen, iemand advies? Zit er veel verschil tussen de pedals?

meld dit bericht aan een moderator

kareltje Geplaatst op 09-07-2011, 21:14 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Er is natuurlijke de klassieke cry baby, maar ik heb gekozen voor de Modtone vintage wah.
Deze had een vollere 'wah' klank en de pedaal was ook flexibeler om te besturen.
Maar als je in je muziekwinkel kom, vooral uitproberen, alletwee, en dan gwn pakken wat jij het beste vind klinken  

Say it with Music. 
Siempie666 Geplaatst op 10-07-2011, 21:26 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Zit HUGE verschil in, maar zonder een richtprijs en een gewenst geluid wordt het een beetje een te groot verhaal om zomaar op te typen

Wvw Geplaatst op 18-10-2011, 20:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Vox .... v847, klaar !

The South Will ROCK a.GAIN !! 
Thoomazz Geplaatst op 30-10-2011, 20:33 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb een vraagje ik ben nieuw op het forum en heb gister een Zakk Wylde Wah-pedaal gekocht. Ik probeerde hem vandaag op een Ibanez TA-20 Troubadour, een klein 20-watt huiskamerversterkertje en ik had de indruk dat de versterker een beetje begon te stinken alsof er ik de Wah-Wah niet kon gebruiken icm met deze versterker.

Mijn vraag is, kan ik een mijn Zakk Wylde Wah-pedaal gewoon gebruiken bij iedere versterker, ongeacht de hoeveelheid watt of andere factoren?

Bvd, Thomas

Wvw Geplaatst op 09-11-2011, 17:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tuurlijk , een wah kan op alle versterkers.
Maar een troubadour is een accoustische gitaarversterker en zal niet de optimale toon/geluid geven.
Het stinken ligt aan iets anders.....

The South Will ROCK a.GAIN !!