|
Wvw
|
Geplaatst op 19-05-2010, 01:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hello , m'n kubes 20 heeft duidelijk een aarde probleem !! Als ik de achterkant aanraak of aarde maak aan m'n gitaar is het weg. Wat ..steek de stekker in een geaard stopcontact??? Tis Roland -china dus een 2 polige stekker !! Mijn vraag : Kan ik die stekker eraf knippen en er een geaarde opzetten met een extra draad naar de achterkant versterker (schroefje metalen behuizing ) en dan in een geaard stopcontact steken ???
Of m'n versterkertje aarden aan de cv ??
Ben ik nu helemaal leip of ........
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
The South Will ROCK a.GAIN !! |
|
|
Mesjoggah
|
Geplaatst op 19-05-2010, 12:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dus je hebt het wel in een geaard stopcontact geprobeerd en de andere factoren die een rol kunnen spelen uitgesloten?
Uit de manual:
Het gebruik van dit apparaat in de nabijheid van versterkers (of andere apparatuur, die grote stroom transformatoren bevat) kan tot een brom leiden. Om dit probleem op te heffen, verandert u de richting van dit apparaat of zet het verder van de storingsbron weg. • Ruis kan geproduceerd worden, wanneer draadloze communicatie apparaten, zoals mobiele telefoons, in de buurt van dit apparaat worden gebruikt. Dit soort ruis kan optreden tijdens bellen of gebeld worden of tijdens het converseren. Als u dit soort problemen ondervindt, moet u de draadloze apparaten op meer afstand van dit apparaat plaatsen of deze uitzetten.
|
|
|
|
|
|
|
Wvw
|
Geplaatst op 19-05-2010, 17:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Jaja mesjogge dat heb ik ook gelezen, echt waar !! Maar het is toch typisch dat als ik m'n snaren aanraak dat het weg is en als ik door middel van m'n vinger aan de achterkant het gesnor ophef dat het duidelijk een aarde probleem is. De stekker is ook 2 polig , dus dat Sucks.
Probleem voorgelegd aan Jaap, en .....gewoon aarden die kubus ! En dat ga ik maar doen dan want de oplossing van de muziekwinkel om de stekker om te draaien in het stopcontact slaat natuurlijk nergens op.
Maarre okidoki voor je advies hoor, je leest en reageert !!!
gr. Willem
|
|
|
|
The South Will ROCK a.GAIN !! |
|