|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 01-04-2010, 19:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Omdat ze hard staan en het wel een beetje meer versterken, dus 20*3 dB = 60 dB. En op een concert staat de muziek ongeveer op 160 dB. ofzo denk ik.Mmaar meerdere speakers geeft je een beter geluid. En het is niet goed voor je versterker om hem helemaal vol uit te zetten.
Ook staan de speakers in Ahoy volgens allemaal net iets anders zodat veel mensen het geluide even goed en met dezelfde kwaliteit ontvangen. Als ze hangen, hangen ze meestal in een lichte bocht, zodat de mensen ongeveer allemaal even veel geluid ontvangen. Alleen sta je verder weg is het een beetje afgezwakt, maar wel met dezelfde kwaliteit.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
basr
|
Geplaatst op 01-04-2010, 20:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 01-04-2010, 19:16 Skater1593 schreef:
Neeh, deze periode ging mijn natuurkunde over geluid en over kernreacties.
En het is dat als je één geluidsbron hebt van bijvoorbeeld 100 dB. Dat er dan natuurlijk ook 100 dB is. Maar zet je er een tweede geluidsbron bij van 100 dB, dan is het totaal aan geluid 103 dB. Dit bericht is gewijzigd op 01-04 19:17.
|
103dB is dan nog wel ongeveer 2 keer zo hard, ik zou maar wat beter opletten bij natuurkunde
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
############################################################################### |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|