|
Crewmember
|
Geplaatst op 22-03-2010, 11:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo!
Ik heb mij de afgelopen jaren vooral gefocust op het spelen van Metal, Rock en gothic rock. Nu heb ik ook een Semi akoestische steelstring staan (Stagg Ovation Ripoff), waarvan ik vind dat deze ook wel eens gebruikt mag worden.
Ik zoek nu alleen nog wat bekende meezing nummers om te spelen met random mensen bij een kampvuurtje of met een vaste zanger/Zangeres als entertainment in een barretje ofzo.
Ik heb al:
Mainstream: Racoon - Laugh About It Doors Down - Here Without You (Acoustic) Led Zeppelin - Stairway To Heaven Animals - House Of The Rising Sun Anouk - Michel Blof - Hier aan de kust Krezip - Sweet goodbyes Oasis - Wonder Wall
Alternatief(er) Limp Bizkit - Behind Blue Eyes Nirvana - - Heart-Shaped Box Marilyn Manson- Sweet dreams (MM cover) Metallica - nothing else Matters
Allemaal lekker standaard voor elke gitarist. Dus als jij nog ideeën hebt van wat ik aan deze lijst kan toevoegen post ze!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vinkske
|
Geplaatst op 11-07-2010, 13:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Acda & De Munnik - het regent zonnestralen Guus Meeuwis - Het is een nacht Guus Meeuwis - Brabant Krezip - Sweet Goodbeys Racoon - Love you more Eric Clapton - Tears in heaven Kansas - Dust in the wind De Dijk - als ze er niet is De Dijk - Groot hart Extreme - More than Words (gave tokkel) Oasis - Wonderwall Oasis - Don't look back in anger Walking on sunshine Deep blue somethins - breakfast at Tiffany's Golden Earring - When the lady smiles (voor privé kampvuur sessies... ) Sixpense non the richer - Kiss me (om het dan af te maken! ) Stones - Angie Jessy (weet ff niet van wie) Son of a preacherman Beatles - with a little help of my friends (just in case JAAP er is...)
Dit ff off the top of my head... Zijn nog duizenden meer mogelijkheden!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For those about to rock.... We salute you! |
|
|
|