|
|
|
|
|
Tonyborbony
|
Geplaatst op 27-03-2009, 21:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik voel me buitengesloten met maar één electrische gitaar en één versterker... xD Nja, hier is dus de mijne:
(bij mijn gitaar is alles wat oranje is op de foto rood)
en mijn versterker:

Gitaar: Ibanez GRG250DX Versterker: Marshall AVT50X
De gitaar is mijn eerste electrische en is dus meteen mijn dierbaarste. xD Tot ik genoeg geld bij elkaar weet te sprokkelen om een replica van Herman Li's EGEN18 te kopen. xD
Dit bericht is gewijzigd op 27-03 21:51.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
i_are_skills
|
Geplaatst op 13-05-2009, 21:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|

Te zien Epiphone Sg special (staat lekker afgesteld en is ideaal voor hard rock/metal achtergrond:Adonis rr24 copy wat een rot gitaar is dit :P heb hem inmiddels uit elkaar en ga wat dingetjes veranderen denk ik
Rechts de london city spitfire 2 Hier ben ik het meest trots op dit is toch wel 1 van de lekkerste stratocasters waar ik op gespeeld heb naar mijn mening speelt het ook veel fijner dan een mex strat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
willemkerpel1
|
Geplaatst op 25-05-2009, 21:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hier mijn Midnight Blue stratocaster. Geen Fender, een zogenaamde part-o-caster. Midnight Blue dus, erg mooi, vooral als het licht wat gedimd is (dan wordt het heel mooi donkerblauw). Pearl slagplaat, Wilkinson tremolo en tuners, 2x Mighty Mite single coil en een Ibanez Super 70's humbucker. Met een auto-split in de 4e positie. Je zal wel denken: Wat doet dat plakkertje daar? Nou daar hebben voorheen de switches gezeten van een Fernandes Sustainer. Het is ook jammer genoeg aan de achterkant te zien. Dit mooie apparaatje heb ik gekocht maar was er eerlijk gezegd al snel op uitgekeken. Het was wel geinig, maar met altijd dat gedoe met batterijen was de gitaar niet altijd even betrouwbaar. Dus heb ik hem er weer uitgehaald, en de overblijselen blijf je zien helaas. Moet ik nog eens mooier afwerken, maar dat heeft geen haast.
Tweede gitaar is net nieuw, een Swing T/Thru Telecaster model met een doorlopende hals. Mooi gitaartje, speelt heerlijk en zit een lekker geluidje in met twee hotrails elementen. Zijn allebei single coil te schakelen. De toplaag is zgn Burl hout, rest is mahonie. Leuke gitaar voor echt niet veel geld.

En de Tele:

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|