|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Basfitz
|
Geplaatst op 02-06-2007, 18:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Willem,
Over de standaard versies weet ik het niet zeker, maar de custom serie wordt inderdaad nog met de hand gebouwd. Het heeft ook even geduurd voor de gitaar klaar was. Ik moest er 7 maanden op wachten, maar ik kan je verzekeren dat het het wachten wel waard was. Het is echt een supergitaar en ben er dan ook heeeeeeeel erg blij mee.
Groet, Bas
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
PRS Custom22 / G&L Legacy Special / Martin DM / Zelfbouw strat. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcoluten
|
Geplaatst op 02-11-2007, 10:39 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
UPDATE!

dit zijn mijn gitaren..
de belangrijkste: Alvarez RD20S(acoustic) Fender Stratocaster U.S.A 1989 (Blonde) Fender Stratocaster MEX 2003 (Sunburst) 'Fender Telecaster. (rebuild)
de rest van de gitaren zijn niet zo belangrijk. ;)
Amps: Guyatone Reverb-rock 150W full tube, en nog een 25w versterkertje.
Installaties: Sony HQ Power 2x400W zang installatie, Fostex FD-4 HD-recorder, AS802AD mixer, Monacor MPX-7700SEV mengpaneeltje. en nog wat meerdere kleine dingetjes.

Dit bericht is gewijzigd op 02-11 10:43.
|
|
|
|
MarcoLuten.com -- the-stick.nl |
|
|
|
|
Oradicle
|
Geplaatst op 06-11-2007, 00:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
 dit is mijn Ibanez GRG07LTD1 die ik gebruik met een marshall MG100DFX alleen die staat in de studio van een vriend dus die kon ik er niet bij zetten. verder gebruik ik geen effecten alles zit ingebouwd in die prachtversterker . m'n tremolo bar is een beejte verbogen voor meer mogelijkheden en me oude strat heb ik uit elkaar gehaald voor een komend school project.
Dit bericht is gewijzigd op 06-11 00:26.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|