Miltonythegreat Geplaatst op 25-01-2010, 16:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,

Ik ben dus helemaal nieuw met gitaar ik heb en heb heel weinig ervaring met gitaar spelen. Ik heb wel is bij een vriend gespeeld op een akoestisch en een elektrische gitaar. Ik wil dus morgen of zo snel mogelijk zelf een gitaar kopen, maar wat raden jullie mij aan? Ik zou zelf het liefst een elektrische met versterking kopen. Ik heb ongeveer 150 euro te besteden. Zijn voor dat bedrag mooie elektrische begginer gitaartjes te halen? Alvast bedankt!

meld dit bericht aan een moderator

New Guitar Player ! 
Mesjoggah Geplaatst op 25-01-2010, 16:57 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-01-2010, 16:46 Miltonythegreat schreef:
Hallo,

Ik ben dus helemaal nieuw met gitaar ik heb en heb heel weinig ervaring met gitaar spelen. Ik heb wel is bij een vriend gespeeld op een akoestisch en een elektrische gitaar. Ik wil dus morgen of zo snel mogelijk zelf een gitaar kopen, maar wat raden jullie mij aan? Ik zou zelf het liefst een elektrische met versterking kopen. Ik heb ongeveer 150 euro te besteden. Zijn voor dat bedrag mooie elektrische begginer gitaartjes te halen? Alvast bedankt!

Je kan voor dat geld inderdaad een beginners set kopen, koop deze dan wel bij een muziekwinkel zodat ze de gitaar in ieder geval afgesteld afleveren, dat scheelt al een hoop ellende. Verwacht er verder geen wonderen van; je kan er op leren spelen maar daar is alles mee gezegd ook.

Siempie666 Geplaatst op 25-01-2010, 17:13 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Je kunt ook naar de Blokker en dan naar een muziekwinkel om hem te laten afstellen. Dan ben je in totaal ongeveer 100 euro kwijt aan een complete set up.