|
flutsh
|
Geplaatst op 21-01-2010, 21:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste collega's!
Ik ben me sinds 2 jaar gaan verdiepen in de Nylon gitaren. Heb n mooi gitaar aangeschaft naast mn electrische gitaren waar ik jaren op scheur en rock... ik wou gewoon ook de dicipline "finger picking" etc etc wat meer gaan beheersen
Dat gaat inmiddels best prima, maar bij dat mooie Nylon gitaartje wat ik gekocht heb (veelste duur ook) ben ik iedere 2 maanden de snaren gaan verwisselen voor een setje van een ander merk. Om mijn juiste/gewenste sound er uit te krijgen.
Nou heb ik vorig jaar zomer dus een setje er op gezet waar ik ECHT tevreden over was, heel erg fijne klank wat presies mijn smaak en sound maakte... maar omdat ik deze dus in de zomer heb gekocht heb ik deze in ons vakantie huis er op gelegt, 2 maanden later ben ik nog wat andere merken uit gaan proberen, maar ik wil gewoon weer terug naar deze set! Het probleem is dat ik de merk type naam niet meer weet... en het lege "doosje" van deze snaren licht in frankrijk ergens in het vakantie huisje! 
Wat ik me nog kan herinneren van deze set: - Ik DENK dat het van D'addario was, serrie: Pro Arte -het was een Hard Tension set -het meest opvallende was: er zaten 2x G snaren in, 1x een gewone "doorzichte"G snaar, maar ook een brons kleurige (niet wounded) dikkere G snaar.
De muziek handelaar waar ik deze heb aangeschaft heeft ze niet altijd op vooraad en weet niet welke ik set ik bedoel... als ik de verpakking zie weet ik waarschijnlijk meteen van "jah dat zijn ze!" maar ik weet het nu dus even helemaal niet 
Nou wil ik zo snel mogelijk weer mn snaren vervangen (het wordt weer eens tijd!), maar ik wil echt graag deze set weer terug!
Als ook iemand maar een idee heeft, welke D'addario Pro Arte set ik toen gehaald heb... aub geef me de set naam! 
groeten!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|