Nolimit_2000 Geplaatst op 06-01-2010, 19:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Lezer/leden.

Helaas is mijn: Dunlop JH-1 Kapot, en ik zou graag wat advies willen hebben van iemand die wt verstand/kennis heeft van deze Wah.

Het probleem ligt namelijk bij het overschakelen tussen de wah en het uitschakelen de wah.
Zodra ik de wha aan heb staan is er geen probleem maar zodra ik hem uit klik heb ik helemaal geen geluid,Normaal hoort hij het geluid van de versterker op te pakken maar dat is in mijn geval niet kortom. Wha uit alles uit geen geluid meer.
heeel soms wil hij het nog wel eens goed doen maar dat is 1 op de 10 keer.
ook heb ik de klikker die er onder in zit handmatig gebruikt om te kijken of de kliksysteem mischien defect was maar hij klikt prima.

wie kan mij helpen ???

Alvast bedankt.

meld dit bericht aan een moderator

zo veel mensen zo veel wensen 
Mesjoggah Geplaatst op 08-01-2010, 07:01 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Heb je hem al opengeschroefd? In eerste instantie zou ik namelijk denken aan een los contact ergens en dat kun je echt alleen zien als je 'm open maakt.

marvelade Geplaatst op 12-01-2010, 07:48 Reageer
moderator
Verstuur privé bericht

ik heb er ook zo een, en m.i. kan dat alleen maar liggen aan een los contact bij de footswitch vooraan. Als je'm open schroeft en het niet onmiddellijk vindt, laat dan effe iets weten dan gooi ik die van mij open en vergelijken we even.

grtz,
Marv

Marcoluten Geplaatst op 25-01-2010, 16:08 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

ik heb deze ook. het kan zijn dat je inderdaad een los contactje hebt. of dat je potmeter aan vervanging toe is.

Marco

MarcoLuten.com -- the-stick.nl 
aad Geplaatst op 29-01-2010, 20:45 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Als je wel geluid hebt met de wah aan en niet met de wah uit is wellicht de schakelaar defect.
Dat deze wel klikt wil niet zeggen dat de contacten in de schakelaar ook daadwerkelijk sluiten. Zoals reeds gesuggereerd kun je je wah openschroeven en kijken of er een contact los zit (een gesoldeerde draad vanaf je input-jack waarvan de soldering niet goed is) maar mijn idee is dat het dan soms wel en soms niet zou moeten werken. Dan zou je ook veel gekraak moeten horen.

Ik gok dat een nieuwe schakelaar het probleem zou oplossen. Moet je wel kunnen solderen. Kosten ongeveer € 10,-

gitaarspelertje Geplaatst op 13-02-2010, 21:11 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ken het pedaal niet maar toen mijn delay kapot was ben ik naar de instrumentenwinkel geweest en hebben ze me een nieuwe gegeven

Wvw Geplaatst op 23-09-2010, 19:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

En ik kreeg er een pleister op en een kusje.
Flikker die Cry zooi weg en haal een VOX

The South Will ROCK a.GAIN !!