Fc_spoiler Geplaatst op 28-04-2007, 12:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben Filippus Catharinus Landstra (om een of andere vage reden noemt iedereen me Flip)
Ik ben 14 Mei 1976 geboren in Beetsterzwaag en woon daar nog steeds.
Op m'n 8e begon ik wat interesse te krijgen in gitaarspelen, mijn (stief)vader speelt ook gitaar dus er was altijd wel eentje in de buurt.
Vanaf m'n 14e ben ik op basles gegaan, eerst op een oude semi-acoustische Egmond bas, later op een budget bas met een verschrikkelijke hals (maar wel een solid body) merk (dus niet type) Stingray... ik heb 4 jaar op basles gezeten en speelde met vrienden van school en in de schoolband uiteraard. (BHS Gorredijk) Eerste echte bandje was "The Torch" Mijn tweede band Pandomonium was m'n eerste Metalband, we speelden wat van Suicidal Tendencies, Metallica, Megadeth etc. Hierna heb ik een tijd in S-not gespeeld, dit was een punkband in Heerenveen. Op de verzamel CD "De Harde schijf" van de Sfinks (Heerenveen) Staat Dead Prison, Dit nummer hebben we op 1 januari 1997 opgenomen... Hierna kwam Pain/Grief (Later Pain 'n Grief) Met Pain 'n Grief hebben we tot nu toe 1 demo CD opgenomen (volledig in eigen beheer)
Tegenwoordig speel ik elke week in het Bluescafe te Drachten en met Chain, een Metalband uit Friesland. Het is nog niet echt duidelijk welke kant Chain opwil, of een doorstart als Chain met de eigen nummers, of als een Metallica cover band. Ik heb nu een aantal keren met ze gespeeld en het klinkt/klikt goed. Verder ben ik bezig met een nieuwe band in de Stevie Ray Vaughan stijl, een Gitarist die ik heb leren kennen via de Jamsessies is daar helemaal gek van. Hij kan het spelen en heeft ook nog een zeer goede stem. We gaan binnenkort beginnen met een drummer uit Beetsterzwaag, als 3 mans formatie dus.

Foto's:

Lekker arrogant terwijl m'n poten in de fik staan...:

M'n Bassen en gitaren:

(de Catalyst en de Gibson zijn inmiddels verkocht)

Met als resultaat:

C 2007 BassAgent

M'n bakjes:

Ik heb nog een Digitech BP-8 valve, een Zoom 505 + expressie pedaal en een DOD Votec.
Moet allemaal eigenlijk nog eens op een plankje...
Het zwarte bakje is een true bypass loop pedaaltje van Bernardduur ( http://technophobia.co.nr/ )
De Morley en E-H staan altijd aan en kunnen met 1 druk op de knop in de keten gegooid worden  8)
Er zit ook nog een remote schakelaar bij (2e bakje) zodat ook 1 van de gitaristen voor me kan schakelen
(handig voor nummers als "Seek & Destroy")  8)  8)

Alembic elementen in de Fender of: :

Beavis:

Mijn Held:

Cliff Burton †  1962 - 1986

Hier krijg ik GAS van (en nu maar hopen dat deze Thread ook naar de 100 pagina's gaat...)

De spaanse gitaar is de eerste gitaar die ik bespeeld heb, deze heb ik nog steeds (van m'n pa gejat :twisted: ) De Vintage Strat heb ik gekocht voor onze CD, ik speel daar ook de gitaarpartijen op.

Pain 'n Grief:

(met op de achtergrond een foto van m'n favoriete Slager in New York, Het lijkt wel of die flatjes naast hem in de fik staan...)

Pain 'n Grief live:

FC Spoiler en computers:

Meer Foto's/Info op verzoek, anders kom ik zo aan die 100 pagina's...
Of ga naar: http://www.fcbass.com   of naar http://www.pain-n-grief.tk

Hier staan linx naar muziek van me die je kunt downloaden:KLIK

M'n avatar collectie:

Cheers!
Flippie

Dit bericht is gewijzigd op 28-04 21:08.

meld dit bericht aan een moderator

Michael Geplaatst op 28-04-2007, 15:35 Reageer
administrator
Verstuur privé bericht

Uber !!

Welkom.

meld dit bericht aan een moderator

www.gitaarforum.nl