|
Massie
|
Geplaatst op 18-04-2007, 15:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Al weer 41 lentes jong en ik speel vanaf mijn twaalfde geloof ik.. In mijn tienerjaren heb ik in een band op het podium gestaan, en veelvuldig met vrienden gejamd. Nu gaat het niet veel verder dan de zolder, en soms in de woonkamer. Mijn eerste gitaar heb ik nog steeds, een Epiphone FT-130SB western in de kleur caballero. Dit is nog steeds mijn favoriet, hoewel er in de loop der jaren wat naamloze akoestische bijgekomen zijn. Ook al jaren in mijn bezit: een Yamaha FG-512 II 12 snarige akoestische gitaar, en die bevalt ook al jaren. Binnenkort staat er toch echt een Martin D-28 of D-35 op de lijst!
Verder heb ik al een tijdje een telecaster kloon, en enige tijd geleden heb ik maar eens een Epiphone Les Paul Ultra gekocht. Ik vond de kwaliteit/prijsverhouding dermate goed dat ik maar niet naar een Gibson van rond de 1500,- ben gegaan. De Telecaster kloon loopt via een Pod 2.0 met floorboard in een Randall transistorbak op het cleane kanaal, en de Les Paul gaat via een Boss Phaser en Chorus in een Vox Cambridge 30 R, lekker!!
Als liefhebber van met name Neil Young en ook wel Pearl Jam kan ik met bovengenoemde spullen aardig uit de voeten.
De groeten allemaal!
Dit bericht is gewijzigd op 18-04 15:17.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|