Just4dafun Geplaatst op 08-10-2009, 22:26 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dag beste leden.

Ik speel in een een metal bandje genoemd infinite.
We spelen in een kleine oefenruimte en nemen onze nummers op met een oude band recorder van ongeveer 30 jaar oud ( ik hoef dus niet uit te leggen wat de kwaliteit is :S )
Nu kwam ik de Boss Micro BR Recorder tegen een kleine pocket recorder die prijs technisch ook wel aantrekkelijk is.
Maar wat voor kwaliteit moet ik verwachten. en begint deze te oversturen bij hoogwaardig volume.En kan ik de band in het totaal ook opnemen of moet ik via sporen werken.
Wij hoefen geen studio kwaliteit maar. we willen graag wat eigen nummers op de website zetten. en dan moeten de mensen natuurlijk wel de gitaar tussen de zang kunnen onderscheiden

Heeft iemand hier ervaring mee.

Ook zouden wij deze graag bij wat live optredens willen gebruiken zodat we het zelf kunnen terug luisteren.
Maar zoals ik al zij bij een optreden spelen we op hoge volume en kan deze pocket recorder dat aan ( mischien kun je dat instellen )

Ik hoor het graag !!!!

meld dit bericht aan een moderator

brun05 Geplaatst op 19-11-2009, 12:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hi

Ik heb de micro ook maar gebruik hem alleen voor thuis.
Er zijn heel veel mogelijkeden en instellingen(ook volumeregelingen etc) dus volgens mij kom je heel ver. Maar je hebt de volledige opname en kunt dus niet oonderlinge volumeverhouding aanpassen. arvoor moet je een voor en inspelen.
Als julie spelen via een PA kun je deze wel rechtstreeks doorlussen en mbv koptelefoon het geluid goed regelen.
Hoop dat je er iets aan hebt.

PS misschien kun je van iemand lenen om te proberen?
Ik kocht hem 2e handsvoor nog geen 100 dus geen man overboord en leuk voor thuis en onderweg(drumstructuu programmeren, mp3 luisteren, oefenen met div. applicaties etc)

meld dit bericht aan een moderator