Nolimit_2000 Geplaatst op 07-10-2009, 15:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Leden. Boss Noisse Suppressor NS-2 die het meeste Hum geluiden weg trekt. hier een goed voorbeeld voor de gene die het zelf willen bekijken.

http://www.youtube.com/watch?v=aPX4ua19O94&feature=related

Wij spelen met de band in een kleine oefenruimte en ik speel meestal met distortion. aangezien ik gevoelige single coil elementen heb en deze overstuur met distortion heb ik onzettend last van feedback. dit komt natuurlijk ook omdat ik naats mijn amp sta maar meer ruimte hebben we niet:S
Mijn vraag is deze boss pedaal haalt ongewenste geluiden weg maar haalt deze ook de feedback weg.

Mij is vertelt dat deze pedaal alleen maar aanslaat wanneer je stopt met spelen zodat je geluid niet beperkt word.

Als dit het probleem van mijn feedback zou oplossen dan zou ik dat graag willen weten.

Alvast bedankt

meld dit bericht aan een moderator

zo veel mensen zo veel wensen 
Mckaamos Geplaatst op 07-10-2009, 22:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tis heel simpel... Hij breekt de verbinding zodra het signaal nivo onder een bepaald ingesteld nivo komt.
Hoe hard hij afkapt kan je dan ook nog instellen (fade het ietjes of keihard de schaar er in?)

Als je gitaar gaat rondzingen doettie dat in princiepe vanaf minimaal nivo naar max toe, dus een NS zou dat in de kiem moeten smoren.

In heel uitzonderlijke gevallen pakt je gitaar zoveel omgevingsruis op dat je over de ingestelde waarde komt en je dus alsnog troep uit de speaker krijgt, maar dan is je gitaar gewoon baggerslecht afgeschermd.

http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 
Nolimit_2000 Geplaatst op 08-10-2009, 19:58 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik speel veel op high gain en als ik mijn hand op de snaren leg dan is het goed maar zodra ik mijn hand ook maar van de snaren haal dan begint hij erg rond te fluiten aan het vervelends van de andere leden.
zodra ik aan het spelen ben heb ik totaal geen probleem met feedback.
Maar wat ik al zij zodra de snaren geen contact maken mijn mijn plectrum of hand dan is het mis.
Ik zou dit graag anders zien.      

Mckaamos Geplaatst op 08-10-2009, 21:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat het helpt iig.
Bij twijfel, even vragen in de winkel of je er een mee kan krijgen en indien gewenst weer terug kan brengen

http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 
Nolimit_2000 Geplaatst op 08-10-2009, 22:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja dat ga ik doen ik ga zowiezo wat informatie opvragen bij een dbz muziekwinkel.
En probeer ik in overleg de NS uit te testen.
Mocht ik er meer over weten. dan hou ik je hiervan op de hoogte

Bedankt