|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mesjoggah
|
Geplaatst op 30-09-2009, 17:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Als je het in een winkel hebt gekocht zou ik terug gaan, via ebay of marktplaats gekocht dan heb je een probleem, van de DD-3 zijn een aantal verschillende types op de markt geweest door de jaren heen is er het een en ander veranderd. Je zou je kunnen aanmelden bij Bossarea.com en in het technische gedeelte je probleem kunnen voorleggen, de DD-3 is een pedaal waar relatief vaak storingen in optreden, de knappen koppen aldaar weten misschien wat het is en wat je er aan kunt doen, ik heb even gekeken maar ik heb zelf geen schema van alle DD-3's alleen van het allereerste type uit Japan.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vinkske
|
Geplaatst op 18-10-2009, 13:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb zelf ook problemen gehad met een DD-3 en ik kwam per toeval uit bij een doe-het-zelver die heel veel effecten repareert. Hij heeft die van mij ook onder handen genomen en zelfs ook mijn bodypack van mijn draadloos systeem: SUPER! Ik geloof dat het repareren iets van 25 euro kostte of zo, echt goedkoop en het werkt weer super! Hij krijgt de DD's van boss heel veel ter reparatie blijkbaar, mail hem maar ff dan heb je een supergoed en supergoedkoop adresje! barendsmits@hotmail.com
Succes!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For those about to rock.... We salute you! |
|
|
|
|
|