|
Nolimit_2000
|
Geplaatst op 21-09-2009, 23:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Leden
Ten eerste houd ik het simpel en leg ik het uit in jip en Janneke taal want ik heb er totaal geen verstand van recording. Wij spelen met de band 1 keer in de oefen ruimte en nemen op met een oude castte dek maar dat klinkt niet. Dus ben ik op zoek naar een apparaatje waar ik makkelijk en simpel de hele band mee op kan nemen ( en het liefst een apparaat die ik dan op mijn pc kan zetten zodat ik de nummers op Mp3 bestand heb. Nu heb ik wel eens gehoord dat er een apparaatje bestaat dat als je hem op je pc aansluit je pc hem herkent als een verwisselbare harde schijf en het nummer automatisch als mp3 in de geheugen staat kortom knip en plak werk. ik zie wel veel op het internet staan met zoveel sporen maar weet niet hoe dat in elkaar zit kan iemand mij hier wat meer over vertellen en keep it simple haha Bedankt
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
zo veel mensen zo veel wensen |
|
|
G-zeven
|
Geplaatst op 10-11-2009, 19:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik gebruik zelf Olympus LS-10. Een geweldig apparaatje, neemt alles op met een druk op de knop en je kunt het meteen op je PC downloaden en bewerken met bv. Cubase. Het is helaas niet goedkoop ca. 400 Euro. In het buitenland is het wat goedkoper. Ca. 300 Euro in Singapore. Maar dat is niet naast de deur. Er zijn ook andere merken zoals tascam, Sony, edirol, maar olympus schijnt een van de beste te zijn.
Dit bericht is gewijzigd op 10-11 19:40.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|