vederlicht Geplaatst op 20-09-2009, 20:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Liefhebbers,
Ik zou graag in kontakt komen met personen die een Farida D67 in bezit hebben en hun ervaringen willen delen. Of ken je mensen die er een hebben, dan kun je die wellicht met mij in kontakt brengen. Kun je mij informatie geven over deze gitaar dan hoor ik dat ook graag( geen commerciele informatie s.v.p.)
Dank en groet,
Vederlicht

Dit bericht is gewijzigd op 20-09 20:53.

meld dit bericht aan een moderator

Farida D67, Hopf Tarantella, Salvador Cortez CF-120, Eko 12 snaren 
quintyrick Geplaatst op 09-01-2010, 16:52 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi,
Ikheb gister de farida d67 na gekocht bij keesdee in amersfoort, ik heb mijn taylor 415 ingeruild en absoluut geen spijt, wateen mooie gitaar met al die inleg van ablone in de hals en op de gitaar, ik kan zelf niet echt goed spelen, maar deze gitaar heeft een hele mooie klank, ik heb al tientallen gitaren gehad, maar deze is echt perfect, voor die prijs, vergeleken met eem martin van 6000,-, bijna geen verschil,

quintyrick Geplaatst op 26-01-2010, 13:22 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

vandaag bij keesdee geweest, en toch bijna mijn farida ingeruild voor eem Martin d16gt. maar toch maar niet, een martin is een droom, maar moeten ze wel beter klinken, en dat doen ze niet.....ben benieuwd hoe de farida klink over een paar jaartjes.

vederlicht Geplaatst op 26-01-2010, 21:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Quintyrick,
Dat is die Martin met oliegevuld stemmechaniek? Had je die Martin D16gt ook al uitgeprobeerd toen je die Farida D67 kocht bij Kees Dee? Volgens mij is de prijs van beide gitaren ongeveer gelijk.
Was de reden tot omruil alleen omdat je graag een Martin wilde hebben of had je ook klachten over de Farida? Wat vond je minder aan de klank van de Martin?
Ik garandeer je dat de klank van de Farida na verloop van tijd alleen maar beter wordt. Net zoals de meeste kwaliteits-gitaren trouwens.
Ben toch benieuwd hoelang je de Farida nog bij je houdt.........
groet,
Vederlicht

Farida D67, Hopf Tarantella, Salvador Cortez CF-120, Eko 12 snaren