|
robbievangeenen
|
Geplaatst op 28-03-2007, 14:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi, ik was al een hele tijd van plan om me eens een keertje aan te melden op het gitaarforum. Vandaag is het er dan eindelijk van gekomen.
Ik woon en werk in Leiden. Als hobby speel ik gitaar en basgitaar. Zowel akkoestisch als electrisch. Af en toe schaf ik een nieuwe snarenplank of een effectpedaaltje aan.
Op het moment heb ik het volgende staan: hout&staal: - Ernie Ball Musicman Stingray in blanke transparante lak. - Paul Reed Smith Custom 22 stoptail in Cherry Sunburst lak. - Paul Reed Smith Santana SE stoptail in rood transparante lak. - Fender accoustic 6-string in cherry sunburst lak. amps: - Sovtek 50 watt buizentop - Koch 4x12 kast - Een Ibanez en een Peavey kofferversterkertje. fx: - Ibanez Tubeking - Boss Autowah - Ibanez digital modulation delay recording: - Behringer 12 kanaals mixtafeltje - 2 Shure SM58 mics - Sony DAT recorder - Tascam 112 MK II tapedeck
En nog wat ander spul waar ik niet zo heel vaak (meer) op speel.
Ik speel zowel basgitaar als gitaar in een aantal coverbands. Mijn muzieksmaak is heel breed, maar zit vooral in de hoek stevige rock, grunge en (nu-)metal.
Robbie.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
*** Denim and Leather brought us all together *** |
|