|
|
|
|
|
|
|
|
|
vinkske
|
Geplaatst op 25-09-2009, 00:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Waarschijnlijk extra knopje in de body gezet? Die Mayones Setuis 6 die ik laatst bij gekocht had heeft dit ook standaard ingebouwd, inderdaad heel erg handig omdat het heel erg veelzijdig is! Je schakelt niet alleen met de "gewone" schakelaar, maar er zit nog een knopje bij waarmee je de bovenste single coil, humbucker, of de onderste single coil (in mijn geval een P90!) selecteert. Je verdrievoudigt je geluiden, en het is nog hardwarematig ook, dus niet ge-model-ed of zo, klinkt ook echt 'echt'.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For those about to rock.... We salute you! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vinkske
|
Geplaatst op 26-11-2009, 14:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ehm... Nou is het me nog steeds niet duidelijk hoe je nou schakelt tussen single coil en humbucker... Die 5 standen switch schakelt toch alleen wélk element je gebruikt?! Je split er toch je humbucker niet mee in 2 single coils?!
Ik heb zelf op mijn mayones een miniswitch zitten, waarmee ik kan kiezen PER ELEMENT uit bovenste single coil (seamour duncan), humbucker (beide single coils) en onderste single coil (P90). DAARNAAST zit gewoon de traditionele 3-standen switch voor neck midden of brugelement...
Hoe split jij je elementen dan?!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For those about to rock.... We salute you! |
|
|
|