|
|
|
|
|
|
|
|
|
chrisguitar
|
Geplaatst op 15-03-2010, 16:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb een paar van 0.73 een van 88 dacht ik en een paar van 1 mm. en ik heb een bigstuby. die is 2 mm. die speelde opzig best lekker maar je moet er mee om kunnen gaan zijn vrij klein. maar k vind em fijn spelen. best wel lekker als je snelle wisselslag moet spele. maar k speel meestal ook op medium of harde plecktrums. met die big stubys doe ik ook al heel lang. de rest gaat wat minder lang mee. et enige nadeel is: ze zijn wat moeilijker te gooien in het publiek XD maar verder fijne dingen.
Dit bericht is gewijzigd op 15-03 16:46.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
ik ben slim bij vlagen, jammer dat het windstil is |
|
|
Skater1593
|
Geplaatst op 15-03-2010, 19:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ga naar de feedback en koop van alles ééntje, kijk welke je het lekkerst vind spelen. Ik gebruik van die dunlop plectra van 0.73 mm, maar andere spelen juist net weer liever met dikkere of dunnere. Mijn plectrum keuze is ook veranderd, in het begin hele dikke, daarna hele dunnen en nu zit ik er tussen in.
Maar gewoon zelf proberen en dan bepaal je het zelf.
|
|
|
|
For Those About To Rock... ... We Salute You! || Metal up Your ass! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otter
|
Geplaatst op 17-08-2010, 23:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik hou persoonlijk van dikkere plectrums. Ik ben overgestapt van een 2mm naar een 1.18 mm. Het was eerst heel erg wennen, maar nu ik het gewend ben speelt het al veel beter. Mijn gitaarspel is de laatste tijd explosief veel vooruit gegaan, mede dankzij het plectrum. Het is zo'n klein dingetje, maar het kan toch heel veel verschil maken
|
|
|
|
Unofficial Metalhead, waiting for approval of the gods of Heavy Metal \m/ |
|
|
|
|
Custom-build
|
Geplaatst op 11-12-2011, 08:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja hoor. In Azië worden veel schildpadden (die overlast zijn) gegeten. Het gaat hier niet om beschermde zeeschildpadden maar zelfs op eBay is er genoeg schildpad gitaar materiaal te vinden voor de goede zoeker. Ik speel alleen maar met schildpad en het is echt het mooiste geluid wat je kunt krijgen uit je gitaar. Voordeel is verder dat ze bijna niet slijten en dat als dat na heel veel spelen het geval is je het zo even bijwerkt. Het is en blijft te gek dat mensen veel geld in goed hout en pick-up's steken om dan met een stukje plastic het geluid naar de knoppen te helpen.
|
|
|
|
Iemand die meer als drie akkoorden speelt probeert gewoon indruk te maken |
|