|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lespaulclassic
|
Geplaatst op 28-08-2009, 02:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
violin sound wil zeggen dat jij een toon bijvoorbeeld heel had hammerd terwijl jij je volume pod op 0 hebt staan en dan draai je 'm langzaam met wat gevoel open en dicht dit klinkt een beetje als een viool en daarom hebben ze het dat over een violin sound
op 1.23 doet ie het ook
klinkt veel moeilijker dan het is het stelt eigenlijk niets voor alleen in brothers in arms wordt het extreem veel gedaan volgens mij dus dan zou je het ook kunnen doen met een volume pedaaltje
succes
Dit bericht is gewijzigd op 28-08 02:28.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Brown Sugar! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Devarynn
|
Geplaatst op 11-09-2009, 13:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Die gast kan super spelen! Hij speelt op een Les Paul (hoewel hij toen ook op een Firebird en een Telecaster heeft gespeeld), veel gain erop en nog dik spelen zonder bijgeluiden. Weet je wel niet hoe moeilijk dat is. 
Jammer dat je niet geweest bent, hij was echt geweldig. Er wordt veel geroepen dat hij te lange solo's speelt maar bijna elke solo die hij deed was geweldig.
Ik denk dat als ik met hem kon jammen dat ik gewoon totaal weggeblazen word. Of ik krijg geen noot gespeeld omdat ik de hele tijd sta te kwijlen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vinkske
|
Geplaatst op 15-09-2009, 00:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Jups... één van de meest briljante gitaristen in de blues-rock die er zijn... HEERLIJK! Heel eigen stijl, en in tegenstelling tot de meeste bekende gitaristen ook écht met gevoel! Niet alleen maar snel zoals bijvoorbeeld een Zakk Wylde, of een Joe Satriani (al hoewel die ook bij vlagen briljant is!).
Post de volgende keer dat hij in de buurt komt aub ff een onderwerp op dit forum!!!!
|
|
|
|
For those about to rock.... We salute you! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerak
|
Geplaatst op 10-05-2010, 16:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het nummer spelen lukt inmiddels wel (tot aan het snelle gedeelte van de laatste solo dan) Maar heeft iemand enig idee hoe ik enigszins in qua geluid in de buurt kan komen van dit prachtige nummer.
Ik heb tot mijn beschikking: - Epiphone Les Paul Standard '59 LTD (moet ik bridge of neck pick-ups gebruiken? - Marshall MG15DFX - Behringer GM110 (15 Watt, volgens mij) - Boss GT-10
Alvast bedankt.
Dit bericht is gewijzigd op 16-01 10:13.
|
|
|
|
I'm gonna put a curse on you and all your kids will be born completely naked. |
|
|
Jerak
|
Geplaatst op 16-01-2011, 10:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het nummer spelen lukt inmiddels wel (tot aan het snelle gedeelte van de laatste solo dan) Maar heeft iemand enig idee hoe ik enigszins in qua geluid in de buurt kan komen van dit prachtige nummer.
Ik heb tot mijn beschikking: - Epiphone Les Paul Standard '59 LTD (moet ik bridge of neck pick-ups gebruiken? - Marshall MG15DFX - Behringer GM110 (15 Watt, volgens mij) - Boss GT-10
Alvast bedankt.
(sorry voor dubbele post)
|
|
|
|
I'm gonna put a curse on you and all your kids will be born completely naked. |
|