|
Bietfriek
|
Geplaatst op 16-08-2009, 11:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo ik bied het volgende aan:
London City Comet Mk1 in de kleur Butterscotch met alleen een kleine lakbeschadiging onderaan de gitaar (niet zichtbaar bij bespelen) verder in zeer goede staat en nooit de deur uitgeweest (zelden bespeeld ben beginner) Vraagprijs €110
Vox Cambridge 15 in absolute topstaat nog nooit helemaal opengehad en nooit de deur uitgeweest inc. originele doos. Vraagprijs €90
Morley Classic Wah,hiervoor geldt hetzelfde als hierboven,haast nooit gebruikt dus in nieuwstaat €45 (ex-verzending)
Alles samen €230 leuke prijs voor een mooi compleet starterssetje af the halen in Tilburg.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bietfriek
|
Geplaatst op 18-08-2009, 13:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Yup 1e versie....had hem zelf ook goedkoper en moest nog afgesteld worden.. Valt me wel op dat er op dit moment heeeeeeel veeel zeikerds rondlopen die toch nog ff moeten mekkeren over hele kleine dingen zodat het allemaal NOG goedkoper kan. Mijn advies aan die personen:Koop lekker een nieuwe in de winkel  Maar goed...Vox Cambridge 15 hier ook nog aanwezig in absolute nieuwstaat,koper van LC heeft hem ook bespeeld en vond hem wel lekker klinken maar begon toen hij de prijs van 75€ gehoord te hebben toch weer smoesjes te verzinnen...jammer dan koop je hem gewoon NIET. Dus bij deze die hem wil Cambridge 15 in nieuwstaat zonder problemen maar met doos af te halen in Tilburg voor 75€
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|