|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 29-07-2009, 19:46 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Damn, wil ook wel naar Amerika :P Mijn ouders, broertje en zusje zijn vanochtend naar Duitsland, Oosenrijk en Italië vertrokken. Ze komen wss maandag of woensdag thuis, dus ik heb heerlijk een week lang het rijk alleen :P Zit atm met een stokbrood naast m'n laptop, met een klassieke CD hard op lekker te MSN'en. Ben ook net thuis, heb meteen maar even m'n ValveKing beneden gezet en die staat nu op te warmen (6)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Japiehendriks
|
Geplaatst op 30-07-2009, 16:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Krakow ben ik vorig jaar geweest, super daar in de stad, heel veel ondergrondse discotheken enzo in aardappelkelders, echt unieke stad. Je loopt een voor het oog klein discotheekje in en via een paar gangetjes sta je ineens in een mega tent ondergronds. EN LEKKERE WIJVEN !!!
Ik ben toen ook naar Auschwitz geweest, dat ligt op 40 min. rijden ongeveer. Is ook erg indrukwekkend en dan kan je aan het thuisfront ook echt vertellen dat je wat gedaan hebt op je vakantie behalve bier zuipen.
Ik ga naar het Sziget festival in Budapest. Soort Lowlands op een eiland in de rivier Donau. Duurt alleen een week en er komen ongeveer 400.000 mensen op af. Allerlei wereldacts treden erop.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|