|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joeri
|
Geplaatst op 21-08-2009, 13:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Bij mij is het net omgekeerd , ik moet mezelf pushen om te stoppen met de gitaar en voor school te werken... (terwijl dat toch een prioriteit zou moeten zijn aan de universiteit).
Voor gitaarles in die buurt kan ik je niet helpen... Ik zou persoonlijk kijken voor de standaard akkoorden (A, C, D, E, G, Em, Am, ... een vijftiental) zoek gewoon even op google naar common chords, ... en jezelf opleggen elke dag 15 minuten te wisselen tussen die akkoorden. Eens je die kent zal je al heel wat liedjes kunnen spelen. Daarna kan je misschien kijken voor les om die akkoorden werkelijk te gebruiken, ...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
www.gitaarlicks.be |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Devarynn
|
Geplaatst op 10-09-2009, 15:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Collega/vriend van mij heeft iemand in de straat wonen die gitaarles heeft. Hij woont op de Keizer Hendrikstraat in Zevenaar. Ik zou kunnen vragen of die nog leerlingen aanneemt. Ik heb totaal geen idee hoe goed de beste man is maar die collega/vriend van mij heeft het eens gezegd. Hij wilde er in eerste instantie zelf ook les gaan nemen. Is natuurlijk weer niet van gekomen. :P
Dit bericht is gewijzigd op 10-09 15:59.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vederlicht
|
Geplaatst op 31-08-2011, 22:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zonder les te nemen loop je het risico dat je jezelf verkeerde "technieken' aanleert die moeilijk af te leren zijn als je later les neemt. Met behulp van lessen leer je sneller en beter omdat je het wiel niet opnieuw uit hoeft te vinden. Ja behalve....als je een enorm natuurtalent bent.... Vederlicht ♫
Dit bericht is gewijzigd op 31-08 22:57.
|
|
|
|
Farida D67, Hopf Tarantella, Salvador Cortez CF-120, Eko 12 snaren |
|
|
|