Rock-boy92 Geplaatst op 20-07-2009, 17:23 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Heej iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, maar ik wilde bij deze toch weer even een post zetten. De reden is de aanschaf van de Boss Me-70.

Dit is een multi-effect met ingebouwde pre-amp, waardoor je met koptelefoon kan oefenen en er niet speciaal een versterker voor nodig heb. En terwijl ik dit type bedenk ik me ook, dat je hem goed kan gebruiken, als je op vakantie bent en niet je versterker hoef mee te zuilen, maar wel kan spelen met versterker

Ik heb hem vandaag gekocht en meteen gebruikt. Heb er absoluut geen spijt van en ik raad hem ook zeer aan bij iedereen en dus ook voor beginners.

Dus zoek je een multi-effect pedaal met veel mogelijkheden dan raad ik de Boss-ME 70 aan    

Greetz,
Brandon

meld dit bericht aan een moderator

Siempie666 Geplaatst op 20-07-2009, 21:50 Reageer
global moderator+
Verstuur privé bericht

Het lijkt mij ook echt een vet apparaat. Ik ben erg tevreden over de ME50 en de ME70 zal ook vast wel goed zijn. De ME-serie zijn echt leuke multi fx pedalen om lekker sounds te leren kennen en je eigen sounds te maken.

Rock-boy92 Geplaatst op 20-07-2009, 22:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dat is zeker zo.
Heb ook de boss me-20 liggen maar was er niet zo tevreden mee, want om de een of andere reden lukte het mij niet ov van effecten te verwisselen. En de ME-70 is nog makkelijker in gebruik en klinkt ook nog eens veel beter  

Jerak Geplaatst op 20-08-2009, 18:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zit nog een beetje te twijfel tussen de ME-70 en GT-8, zaterdag aanstaande heb ik waarschijnlijk één van de twee in huis staan. Hoewel ik de GT-8 liever heb, moet ik nog even kijken in wat voor staat hij verkeert, aangezien het om een demomodel gaat. Ik wil dus vragen of de ME-70 een goed alternatief is?
Kan je hiermee ook de echte sounds van grote artiesten nabootsen?
Zoals Slash's sound in bijvoorbeeld Sweet child O' mine...

I'm gonna put a curse on you and all your kids will be born completely naked.