|
gibsonl3spaul
|
Geplaatst op 17-06-2009, 16:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heeee
Ik ben mijn effectenkoffer aan het opvullen
en zit te twijfelen
Moet ik een Boss Fuzz (FZ-5)
Of een Boss Metal Zone (MT-2)
Of is het echt een noodzaak ze allebei te hebben ? Heb momenteel niet heel veel budget , ik kan ze allebei wel betalen maar zou liever voordeliger uit zijn
Ik speel met name Nickelback,Seether,Metallica,Jimi Hendrix(maar ik heb al Jimi Hendrix Wah Van Digitech),Nirvana,Rise Against,Sum 41,Guns N Roses
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Welcome to the Gibson Family ! |
|
|
|
|
|
|
pluisplay
|
Geplaatst op 17-06-2009, 16:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
dan begin maar met een ibanez tubescreamer for sure!!
let wel, de maxon OD 808 is goedkoper en precies dezelfde!!!
maxon maakt de chipsets voor de pedalen van ibanez en dus ook de chipsets die in de tubesrceamer van ibanez zitten dus is qua stats precies dezelfde pedaal alleen een andere casing!!
Dit bericht is gewijzigd op 17-06 16:57.
|
|
|
|
het leven is krek een krentenbol... en dat alles zonder kammetje |
|
|
|
|
pluisplay
|
Geplaatst op 17-06-2009, 17:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
sozz, je hebt gelijk :S
ik wilde hem alleen een paar " goeie" pedalen voorstellen voor zijn muziek stijl
ook bij pedalen geldt: liever doorsparen voor iets beters dan meteen eeen goedkope mindere versie van boss of behringer te kopen...
maar als je tussen deze 2 moest kiezen inderdaad de MT-2 
Dit bericht is gewijzigd op 17-06 17:03.
|
|
|
|
het leven is krek een krentenbol... en dat alles zonder kammetje |
|
|
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 17-06-2009, 21:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Voor een oldschool Metallicasound zou ik eens kijken naar een ProCo Classic RAT.
Verder, sja, een MT2 of een FZ5... Een MT2 is iig een heel klassiek maar mateloos populair super-stereotype metal distortion geluid. Opzich erg leuk om in de collectie te hebben, al is het maar om dat standaard geluidje in je pedalboard te hebben staan en lekker standaard metal te raggen.
FZ5 heb ik zo niet voor me, maar is weer een ander hoekje, en wordt ook veel voor metal gebruikt.
Een andere aanrader, ook weer richting metal, maar wat scherper qua geluid, is de Ibanez SM7 Smashbox. Die heeft heel lekker veel hoog er in zitten wat em heel geschikt maakt voor leads en wat scherper klinkende metalsounds. Is denk ik ook de goedkoopste van de 4 die in deze post genoemd zijn.
|
|
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|
|
|
|