|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eastwood
|
Geplaatst op 09-09-2008, 09:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat een post uit Japan van begin januari 2007(!) allemaal los maakt anno september 2008.....lache... Toch al > 10.200 hits.....
En dan te bedenken dat mijn zoon (die leeft en werkt in Japan) nog een website heeft, vol met Japanse foto's / video's van o.a. freaks, vuurwerk, site-seeings, mooie Japanse dames, enz.
Nee... dan pak ik mijn gitaar maar weer even, speel en paar nummers en vergeet dan " de wereld" om mij heen. Lat0r, Jaap.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 11-09-2008, 21:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-09-2008, 20:20 jappie-b schreef:
ik vind Gothic's niet mooi eerder spuug lelijk maar ja ze moeten er bij lopen zoals ze willen
|
Ach, het wijst in ieder geval op gevoel voor smaak. Misschien niet iedereens smaak, maar wel mijn smaak 
Helaas heeft het overgrote deel van NL geen smaak. Ze willen tegenwoordig allemaal wat "hip" is, en rennen elkaar achterna. Ook de types die er eigenlijk niet in passen willen het en persen zich dan in kleren die er niet op gemaakt zijn, wat er dan totaal belachelijk uit ziet... Allemaal dezelfde veel te strakke spijkerbroeken, laarzen met platte zolen, oorringen van 50cm doorsnee, zelfde korte strakje jacks met nepbont kraag, etc.
In de gothic kringen vind je in iedergeval meer mensen met kleding die daadwerkelijk past en netjes kleed.
|
|
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 11-09-2008, 21:30 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 11-09-2008, 21:00 Mckaamos schreef:
Helaas heeft het overgrote deel van NL geen smaak. Ze willen tegenwoordig allemaal wat "hip" is, en rennen elkaar achterna. Ook de types die er eigenlijk niet in passen willen het en persen zich dan in kleren die er niet op gemaakt zijn, wat er dan totaal belachelijk uit ziet... Allemaal dezelfde veel te strakke spijkerbroeken, laarzen met platte zolen, oorringen van 50cm doorsnee, zelfde korte strakje jacks met nepbont kraag, etc.
|
Ik ben het hier helemaal mee eens. Wss ga ik mensen beledigen, sorry alvast: als ik iemand zie met een Bjorn Bjorg of zo shirt zie (of erger, die boxers die boven de broek uitsteken!!) denk ik meteen iets als "nou, mongool, wat moet je?" xD Nogmaals sorry als ik mensen beledig......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|