|
creative
|
Geplaatst op 01-06-2009, 00:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo ! Ik heb een aantal jaar piano gespeeld maar ben het een beetje zat, ik wil iets nieuws ! Basgitaar spelen leek me altijd al leuk en wil het nu toch zelf ook gaan doen. Maar ik heb geen bas en ook geen kennis van bas spelen, wat ik wel heb ? Een versterker ! Ik wil vooral rock/pop spelen maar heb geen idee wat voor gitaar ik moet kiezen! En als ik al een gitaar heb zal ik ook nog moeten leren spelen.. Dus een bijbehoorend boekje of iets in die richting zou ook best fijn zijn. Heeft iemand een idee wat voor bas en wat voor lesboek ? Alvast bedankt ! Cheers, - Creative.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 01-06-2009, 11:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tijdje terug nog een Washburn Taurus T12 in handen gehad. Fijn ding, aardig geluid, en fijn voor de portomonee.
Qua boekjes geen idee. Ik leer persoonlijk zonder boekjes. Zeker omdat je al muziekkennis hebt moet dat ook voor jou wel te doen zijn. Mocht je toch heel graag een boek willen, ga dan gewoon even naar een gitaarwinkel. Daar kunnen ze je het beste de boeken omschrijven die ze hebben. Er zijn er nl te veel om op te noemen 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|
|
|