|
|
|
vinkske
|
Geplaatst op 01-06-2009, 13:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Die kun je goed voor je bas gitaar gebruiken. Maar een AF PEAK led is nooit goed als hij gaat branden, dan krijgt hij op de één of andere manier teveel signaal binnen. Mijn sennheiser zender bleef dat lampje laatst branden (op gitaar) en toen deed hij dus gewoon niks meer (errug vervelend op het podium!).
Ik zou ff op de site van sennheiser een vraag plaatsen of het kwaad kan en wat je het beste kunt doen, krijg je zo een mailtje van terug wat zij zeggen.
Post dat hier wel ff aub! Ben benieuwd...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
For those about to rock.... We salute you! |
|
|
|
|
roy-sn
|
Geplaatst op 07-06-2009, 13:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb onlongs een mail terug gekregen van senheiser. Het gaat alsvolgt.
Geachte heer van Och,
dat de peak led brandt is niet erg en kan geen kwaad, alleen zal er vervorming in het geluid optreden. U dient de schakelaar "MIC/INST" op "INST" te zetten en dan kunt u met de "GAIN", het volume zodanig instellen dat de led niet of heel weing zal gaan branden
Met vriendelijke groet
P.S. bedankt voor de tîp van de e mail ik had nooit verwacht dat ze gingen terug sturen precies wel goede service bij senheiser
|
|
|
|
|
|
|
|
|
trivium24
|
Geplaatst op 23-09-2009, 18:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo allemaal,
ik ben ook vanplan een draadloos systeem aan te scahffen en nu zag ik dat het opzich niet heel erg goedkoop was.
nu hoorde ik jullie over de freeport 72 praten en nu ben ik benieuwd of jullie hier ngosteeds zo entousiast over zijn. deze sehnheiser is namelijk wel een klein beetje betaalbaar.
mocht het nu niet helemaal goed zijn, weten jullie dan toevallig nog andere merken/modellen die wel goed zijn en die niet super veel geld kosten.
alvast bedankt,
trivium
|
|
|
|
plug 'n play |
|
|
vinkske
|
Geplaatst op 24-09-2009, 11:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ha,
Die freeport van sennheiser heb ik zelf geen problemen mee gehad, en de andere gitarist van onze band gebruikt die ook (maar niet heel veel) dus volgens mij is die wel oké. Alleen je moet er niet naar de andere kant van de zaal mee lopen, hij stoort iets eerder dan die hele dure van sennheiser (zeg maar 15-20 meter max).
Waar je alleen nu wel rekening mee moet houden is dat er over ongeveer een jaar waarschijnlijk geen bandbreedte meer is voor de traditionele modellen van zenders en ontvangers. Ze willen heel de bandbreedtes waar deze systemen over uitzenden verkopen aan de mobiele telefonie voor landelijk mobiel internet te kunnen gebruiken en dan kunnen alle huidige setjes in de prullenbak. Ik hoop van niet, want dan kan mijn dure sennheiser én mijn in-ear ook niet meer gebruikt worden, maar dat zit er dus wel aan te komen omdat er gewoon miljoenen in de telefonie gepompt worden door de grote maatschappijen.
line-6 heeft nu een nieuw kastje wat als eerste over een andere bandbreedte loopt en die zou dan dus nog wel bruikbaar zijn. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar het zou het eerste alternatief zijn op de huidige zenders. Dat ding heet de G30, hier staat meer info: http://www.rockpalace.com/nieuws/Li...t-Relay-G30-draadloos-gitaarsysteem
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar het is in prijs ook wel oké en als je dan zeker weet dat je jaren vooruit kunt.....
Maar de freeport is ook prima, alleen loop je dan het risico dat je hem over een jaar weg kunt gooien...
|
|
|
|
For those about to rock.... We salute you! |
|
|
|
|
|
|