|
|
|
|
|
pluisplay
|
Geplaatst op 04-02-2008, 18:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoi hoi
ik heb zelf ook veel problemen met de tascam module, maar het kan natuurlijk ook een setting zijn in cubase.
ik heb problemen met opnemen wanneer ik 2 inputs gebruik voor mijn mic en gitaar. op 1 of nadere manier kan ik alleen mijn output van mijn gitaar te horen krijgen terwijl ik opneem als ik mijn geluid door de output van mijn phones terug link naar de versterker. het programma zelf geeft wel beeld en een input signaal maar verder gebeurt er nix.
weet iemand wat ik hier aan kan doen?
verder is zijn cubase tips altijd welkom omdat het programma naar mijn idee veel meer opties heeft dan ik eigenlijk nodig heb en daarom zie ik een beetje door de bomen het bos niet meer.
help groetjes thijs
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
het leven is krek een krentenbol... en dat alles zonder kammetje |
|
|
Eastwood
|
Geplaatst op 04-02-2008, 19:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey,
Dat Tascam gebeuren van Merel, was alweer een jaartje geleden Zie datum berichtjes (februari 2007!)
Inmiddels weet ik dat ze een andere oplossing heeft gekozen en de Tascam is retour winkel gegaan. De Tascams werken niet goed onder WXP.
Op enige steun van Tascam hoef je niet te rekenen, ze hebben gewoon de kennis daar niet om goede drivers te ontwikkelen. Dus naar een andere oplossing zoeken. {Tascam de deur uit en andere kopen.}
Ik hou me er tegenwoordig niet meer zo mee bezig dus ik weet ook niet welke (nieuwe) modellen er zijn uitgekomen, die wel goed zijn. Zelf heb ik de EMU 1616 M (met DSP enz) in gebruik. Uitstekende unit.
Succes, Jaap
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|