gustje Geplaatst op 19-01-2007, 01:10 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi, het is er eindelijk van gekomen. Ik heb mijn nieuw speeltje gekocht.
Na enkele frustraties( 2 gemiste biedingen op 2,5 euro en 5 £ na voor telkens een Marshall  JTM30) heb ik dan , gezien mijn vooropgesteld budget en het feit dat ik toch een lampenversterker wou, een Blues Junior gekocht. Ik heb hem kunnen proberen bij mijn gitaarleraar die er zelf eentje heeft, en ja, het is wel geen vintage,(sorry Jaap   ) maar toch wel een full lampenbakje hé. Ik moet zeggen  dat die 15 Watt verdorie meer dan voldoende geven voor binnenshuis. En....., de sound bevalt me wel (mijn voorkeur voor blues, blues-rock ed)
Een pluspunt voor mij, is dat de versterker ook heel eenvoudig is. Ik ben nogal het type van weinig toeters en bellen, (gebruik enkel een Dunlop Cry Baby) en dat bevalt me ook aan dat versterkertje.
O ja, ik heb hem gekocht in Keulen bij Music Professional Store voor 493.50 Euro (alles in), dus ook dat viel nogal mee. En nu ben ik aan het typen met pijnlijke vingertoppen. Want......, zijn we niet allemaal (ikke 50 jaar) nog grote kinderen die dolblij zijn met hun nieuwe speeltje??? En nu maar verder oefenen tot het gitaareelt ons tot aan de neus komt.  

Tot nog eens!!

meld dit bericht aan een moderator

Eastwood Geplaatst op 19-01-2007, 15:57 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hi Gustje,

No vintage ?     

Geeft niets hoor!

Heel veel speel plezier met je nieuwe Fender Amp.

Groeten,
Jaap.

gustje Geplaatst op 21-01-2007, 10:59 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Bedankt voor de reactie Jaap,

ik ben (nog) geen ervaren gitaarspeler (maar met mijn 50 lentes heb ik nog volop tijd   ) Dus voor het ogenblik kan ik nog niet veel bijdragen aan dit forum.

Wat ik wèl kan, is beamen hetgeen jij altijd met veel vuur verdedigt.
Een lampenversterker is inderdaad niet te vergelijken met een transistorversterker.
Eens je daarmee gespeeld hebt, weet je het wel.

Tot nog eens

groeten Gustje