|
floris
|
Geplaatst op 01-04-2009, 20:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo iedereen. ik heb eens ff wat zitten zoeken voor multifx pedals. bij rockpalace hebben ze volgens mij een enorme aanbieding. de digitech rp 250 voor 95 euro en de rp 350 voor 125 euro. het voordeel van deze pedaaltjes vind ik dat ze ook via usb op kunnen nemen. nu heb ik ook de boss me 20 gezien, die is wel iets duurder, maar wordt in de reviews zeer geprezen. kun je hiermee ook opnemen?
wat adviseren jullie? - rp 250 - rp 350 - nog even doorsparen en me 20 (en m-audio recording kastje?????)
Floris
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 02-04-2009, 17:34 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 02-04-2009, 17:27 floris schreef:
ik heb eigenlijk alleen een gitaar en een effectloze versterker. ik zoek een pedaal met een heel zooitje multieffecten gewoon een beetje de standaard dingen, overdrive distrtion reverb phaser enz. ik zou het handig vinden als je er ook mee kan opnemen via usb. ook een ingebouwde tuner lijkt me wel handig. budget max: 125 euro
groet Floris
|
Wat is een effectloze versterker? Als de amp zelf goed is, dan heb je bijvoorbeeld geen amp simulators nodig. Ik denk dat de DigiTech wel wat voor je is. Veel effecten en ook veel presets. Je zou 'm eens in een winkel kunnen testen. Mss kan je zelfs je eigen gitaar en versterker meenemen voor een meer realistische test
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|