|
|
|
|
|
|
|
Elec
|
Geplaatst op 20-04-2010, 18:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Even alles aan elkaar geplakt
Deze morgen werd ik wakker en zag door de regen heen de zon. Ik besloot mij licht-getunede Gibson LP op te pakken en een lied te maken. Maar ik zag dat er iets niet klopte er zat een verkeerd akkoord na de bridge en dat deed mijn oren goed, want ik ben namelijk Gek op hardcore* muziek , ik pakte mijn fiets en reed naar de stad om een "mooie" cd te kopen want zelf kan ik geen muziek maken omdat ik na een ernstig frituurongeluk op te gezien te hebben een beetje fucked up in mijn kop ben geworden. Maarja dat terzijde gelaten. Wat ik eigenlijk wil vertellen is dat mijn lied nog steeds niet af is, en ik daar weer me verder ga, dus: ik doe gewoon waar ik mee bezig ben, en kan daarom ook zo lekker mijn tanden poetsen , met die lekkere tandpasta met aardbeien smaak. Maar één keer gebeurde het dat ik de tandpasta in mijn oog kreeg toen de wc leuke liedjes ging zingen omdat ik toch nog een half uur moest wachten op de vuilniswagen die de groencontainer kwam halen, het was immers een groene bak en geen vogelbekdier. Toen ik het verschil tussen een vogelbekdier en een groene bak ook had uitgelegd aan de medewerker van de muziekwinkel in zuid oost afrika, toen hij de gitaar aan het ontsmetten was nadat hij bespeeld was door een chimpansee met een hele nare keelontsteking die alleen maar te genezen was door een keiharde schop onder zijn hol. Maar de Greenpeace medewerkster liet merken dat zij het hier niet mee eens was door me me groen te verven (daar is de link met de groene container) en verder heb ik die gorilla toch een schop onder z`n reet gegeven. Maar daarvoor moest ik wel eerst helemaal naar de Bijlmer afreizen. En daar kwam ik toen die gast tegen van Amnesty International , die me vertelde dat de gorrila allang weg was toen mijn grootmoeder belde om te zeggen dat ze een trui aan het breien was voor de man uit zuid oost afrika zodat ie zou sterven van de hitte aan te veel hitte. Op die trui (die groen was) stond een een koala-beertje, dat een protestbord had waarop stond dat koala beren ook mensen zijn, en recht hebben op homo-huwelijk. Dus ik vertelde haar dat ze moest leren gitaar spelen voor ze op een of ander forum een topic zouden mogen maken waarin de meest verneukte zinnen ooit staan. Toen zei mijn oma: de koekjes zijn klaar, maar pas op, ze zijn warm, zorg maar dat je je hand niet verbrand, anders zal je nooit meer gitaarspelen en hordelopen tegelijk, omdat we het er nu toch over hebben, ik heb onlangs mijn hamster uitgelaten omdat hij groen werd als ik gitaar speelde en paars als ik er bij zong of hij piste in mijn beker vol met choco-koffie. Dat terzijde gelaten, tijdens de wandel met mijn hamster voelde ik mij ineens niet goed, omdat ik nogal graag zing, en na afloop chocolademelk ga drinken die alle kleuren van de regenboog heeft. Ik vond het niet vreemd toen ik merkte dat mijn vrouw mij sloeg telkens als ik choco drink. Laatst sloeg mijn vrouw mij met mijn gitaar die net terugkwam van de bakker, die altijd slagroom smeert op mijn gezicht. Ik vroeg me eigenlijk toch wel een beetje af waarom de hond van de buurvrouw telkens de reclames van MTV imiteerde met behulp van een groene vuilcontainer. Ik denk omdat z'n slipje net wat te strak zat of hij aan het tunen was voor het aanstaande offerfeest, terwijl die helemaal niet te tunen is. Het is tijd voor de fabeltjes krant want de groene containers worden eindelijk opgehaald door de postbode, die na een lange tijd eindelijk van de wc was gekomen dus zijn broek zit vol met choco koffie, wat natuurlijk een beetje raar is omdat die postbode niks te zoeken had in ..
Als je dit leest, denk je echt WTF?!
Maargoed verder:
Afrika toen ik die gorilla zocht en...
Dit bericht is gewijzigd op 20-04 18:36.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Fender VG Stratocaster. Epiphone Les Paul Custom (+ SD Alnico Pro II) |
|
|
|
|
|
|