|
Charlie
|
Geplaatst op 27-02-2009, 13:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo mensen, Op gitaarles zijn we bezig met een powerakkoord waarbij je je wijsvinger over alle snaren op de 1e fred moet leggen en je ringvinger op de 3e fred op de A en je pink ook op de 3e fred op de D. Alleen bij mij klinkt het heel fals en ik heb al als tip gekregen op mijn duim lager te houden zodat ik meer kracht kan zetten alleen na een tijdje krijg ik kramp in mn pols, en dan klinkt het weer fals omdat ik niet alle snaren raak Hebben jullie nog tips ??
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Lets get a life. |
|
|
Mesjoggah
|
Geplaatst op 27-02-2009, 18:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 27-02-2009, 13:44 Charlie schreef:
Hallo mensen, Op gitaarles zijn we bezig met een powerakkoord waarbij je je wijsvinger over alle snaren op de 1e fred moet leggen en je ringvinger op de 3e fred op de A en je pink ook op de 3e fred op de D. Alleen bij mij klinkt het heel fals en ik heb al als tip gekregen op mijn duim lager te houden zodat ik meer kracht kan zetten alleen na een tijdje krijg ik kramp in mn pols, en dan klinkt het weer fals omdat ik niet alle snaren raak Hebben jullie nog tips ??
|
Ik denk dat het inderdaad in de houding van de pols zit, probeer die wat te veranderen terwijl je aanslaat, je moet toch alleen de bovenste drie snaren aanslaan neem ik aan? Overigens kun je zo'n powerakkoord natuurlijk makkelijker pakken door niet je hele wijsvinger over alle toetsen te leggen maar alleen de bovenste en je ringvinger op de derde toets op de A en de D.
gewoon blijven oefenen!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|