|
|
|
ronhaag
|
Geplaatst op 12-05-2010, 10:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb geprobeerd aangifte te doen bij de politie in Mijdrecht op 11 mei 2010 jl.Men vertelde dat het bedrag waar ik voor opgelicht ben( Euro 29,20) onder een minimaal bedrag van 50,00 euro is en er niets voor mij is genoteerd. Ik zei dat tientallen mensen zijn opgelicht en dus het bedrag vele malen groter is en!!! elke dag groter wordt. Men vertelde mij dat ik een aangetekende brief moest schrijven enz, enz. Een adres is waarschijnlijk op te vragen bij Kamer van Koophandel( Breda?) Wat de Politie wel wilde doen voor mij was of er eerder aangifte(s) gedaan waren vwb Snarenshop.nl.Nou ik hoop dat we elkaar op de hoogte houden. Tot horens. Ron Mijdrecht tel 06 51055216
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
freek
|
Geplaatst op 12-05-2010, 19:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben dus vandaag bij de politie geweest en heb na enig aandringen aangifte kunnen doen. ze hebben alle documentatie ingenomen en het buro in breda gaat er nu mee aan de slag. helaas zijn deze jongens waarschijnlijk alleen te stoppen middels een civiele procedure, dus ik ga ook nog even de consumentenbond en radar en kassa etc benaderen om te kijken of dit middels hun gestart kan worden. Ik hoop dat dit jullie ook aanmoedigt om melding te maken van deze prutsers bij snarenshop. wie denken ze wel niet dat ze zijn! Aangifte doen helpt dus wel degelijk. Als er maar genoeg klachten binnenkomen wordt er zeker wat mee gedaan.
het is trouwens onzin dat er een minimaal bedrag voor staat. ik heb de rechtswinkel hier ook even over gesproken en zij vonden dat een rare kwalijke zaak en hadden hier nog nooit van gehoord. Klinkt misschien lullig om te zeggen, maar lijkt erop dat ze je niet serieus genomen hebben en geen zin hadden om een uur lang een rapport op te stellen voor zo een "klein, lullig verhaal..."
|
|
|
|
|
|
|
ronhaag
|
Geplaatst op 12-05-2010, 22:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Freek, Kun je mij zeggen op welk politiebureau je bent geweest? Dan kan ik daarmee naar de Politie in MIjdrecht. Ze hadden mij toegezegd dat wanneer ik weet waar er eerder aangifte is gedaan, zij dat dan ook wel wilden doen, dwz dat mijn aangifte dan verzoncden wordt naar het politiebureau waar jij aangifte gedaan hebt. Dus het gaat nu hopelijk lopen!!!!! Ik hoor je graag Freek. Merci Ron
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bvb
|
Geplaatst op 17-05-2010, 20:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Kreeg vanmiddag een mailtje dat de bestelling was verzonden??? Hebben er meer mensen zo'n berichtje gehad? Geloof er helemaal niks van en verwacht dat het een afleiding is om te zeggen dat het wel verstuurd is maar kwijt is geraakt bij de post?? Ik heb dan ook het tracing nummer opgevraagd maar dat zal ik wel niet krijgen. Houd jullie op de hoogte.
Grt
Ben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bvb
|
Geplaatst op 18-05-2010, 17:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
Jullie zullen het niet geloven (ikzelf eerst ook niet) ik heb de bestelling binnen?????????????? En ja hoor, nog compleet ook??? Ik moet zeggen dat ik hem/haar wel een kleine 50 mailtjes heb verstuurd en daar ging ik tot op het randje?? Of dat geholpen heeft weet ik niet maar ik heb mijn bestelling binnen. Ik zal op mijn website ook melding maken dat snaren bestellen bij de snarenshop.nl gelijk staat aan polissen kopen bij de DSB.... Laat even weten of jullie ook al wat gehoord hebben?
Grtjes Ben http://www.howtoplay.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mesjoggah
|
Geplaatst op 19-05-2010, 23:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik volg deze discussie nu al een hele tijd en kan me niet voorstellen dat snarenshop.nl zichzelf serieus neemt, ik krijg zelfs het vermoeden dat deze meneer geen snaar in huis heeft maar wel bestellingen opneemt en daarvoor geld ontvangt waarvan onder normale omstandigheden geen enkele snaar zonder slag of stoot wordt verstuurd, veel gedupeerden haken na een tijdje af en laten het er bij zitten wat voor snarenshop.nl 100% kassa betekent. Als de grond hem te heet onder de voeten wordt zoals nu (hij zal wel meelezen, Hallo!) rent 'ie even naar een muziekwinkel om de door de aanhouders bestelde snaren te kopen en stuurt ze alsnog met een smoes op. Tadaa geen aangifte geen tros radar of kassa maar ondertussen trappen er nog steeds dagelijks mensen in zijn moneymaker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petoi
|
Geplaatst op 11-11-2010, 11:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Vandaag 11-11-2010 is er een nieuwe eigenaar voor Snarenshop.nl
Achter Snarenshop.nl zit een gerenomeerd bedrijf die al ruim 100 jaar ervaring heeft in de muziekbranche. Het treven naar perfectie staat hoog in het vaandel.
Het doet pijn om te lezen dat Snarenshop.nl in het verleden zich niet aan de afspraken heeft gehouden en dat en veel gitaristen gedupeerd zijn.
Dit hoort vanaf vandaag tot het verleden!
Ga maar eens kijken naar de vernieuwe website: http://www.snarenshop.nl
Met vriendelijke groet, (een tevreden klant van Snarenshop.nl)
Peter
|
|
|
|
Petoi.nl - Dé plek voor privé gitaarles in de regio Oudenbosch en omstreken. |
|
|
|
|
snarenfan
|
Geplaatst op 30-12-2010, 12:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Snarenshop OK!
Ik heb onlangs bij "De Snarenshop" een gitaarstandaard en 2 sets snaren besteld en had ze de volgende dag al in huis. De telefoon wordt gewoon opgenomen en mailtjes beantwoord. Misschien is er vroeger sprake geweest van een andere eigenaar met minder goede bedoelingen maar die tijd lijkt voorbij! Ik zou wel willen voorstellen de naam van de webwinkel te wijzigen want daar zijn nogal wat negatieve reakties aan gekoppeld...
Rob Sonneveld
|
|
|
|
|
|
|
Thenizze
|
Geplaatst op 02-03-2011, 21:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb deze week heel stom een bestelling geplaatst van zo'n 200 Euri en via iDeal betaald. (had net een slechte ervaring met dartartikelen.com). Binnen anderhalf uur werd ik gebeld of ik de kabel (100 Euri) met haakse of rechte plug wilde?. en dat was op zaterdag. Verder vertelde deze Koen mij dat de bestelling dezelfde dag werd afgerond en dinsdag had ik alles in huis. Pas achteraf gaan googlen, dus wist niets van deze negatieve verhalen. Dus, wat mij betreft zijn de slechte ervaringen van toepassing op de vorige eigenaar. Succes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snarenshop
|
Geplaatst op 19-03-2011, 09:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wij hebben in de eerste 2-3 maanden (tot eind januari 2011) nog wat oud zeer aan klachten ontvangen en deze allemaal behandeld en de goederen die betaald waren en volgens de klant niet uitgeleverd waren alsnog verstuurd (ondanks dat we niets met de vorige eigenaar van doen hebben). We hebben, nu we een paar maanden bezig zijn Trustpilot op de website geplaatst en daar komen de eerste reacties over ons als nieuw eigenaar binnen, zie http://www.trustpilot.com/review/snarenshop.nl
Zoals eerder gemeld in onze nieuwbrief, wij gaan voor 100% tevreden klanten en aan de reacties te zien van de klanten lukt dat aardig. Aan eenieder die nog negatieve ervaringen heeft, probeer het eens opnieuw: je zult niet teleurgesteld worden.
Dit bericht is gewijzigd op 19-03 10:03.
|
|
|
|
Snarenshop.nl |
|
|
Gerpeper
|
Geplaatst op 30-11-2011, 17:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik snap het gemak wel van kopen via Inet, maar waar is de gezelligheid gebleven van naar je gitaarboer gaan en ff door de winkel struinen, ff kijken of er nog nieuwe dingen zijn, ff gezellig ouwehoeren met een bak koffie of wat anders en dan met je snaren (of meer) de deur uitgaan. Persoonlijk ben ik daar meer voor. Ik vind het ook leuker als mijn kennissen op visite komen in plaats van een mailtje sturen.
|
|
|
|
|
|