ruud_w Geplaatst op 10-02-2009, 18:49 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wie heeft ervaring met sharenshop.nl?

Ik heb vorig jaar september snaren besteld en betaald. Bestelling werd slechts gedeeltelijk geleverd. Na Email-verkeer over en weer, rest van de bestelling niet ontvangen en ook geen geld terug. Op mailtjes wordt niet meer gereageerd.

Heeft nog iemand dergelijke ervaringen?

meld dit bericht aan een moderator

Jeronymus Geplaatst op 28-03-2009, 21:19 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Doe geen zaken met Snarenshop!!

Ik heb precies hetzelfde probleem. In januari een setje (dure) Elixirsnaren besteld, plus nog een losse snaar en plectrum. Die laatste twee werden binnen enkele dagen netjes bezorgd. Het setje snaren zat er echter niet bij. Pas bij navraag kreeg ik te horen dat ze Elixir niet konden leveren. (Bedrag was wel al afgeschreven)

Ik heb veel heen en weer gemaild met ene Daan, die belooft het bedrag terug te boeken. Maar nu na ruim drie maanden is dat nog steeds niet gebeurd. Op mailtjes reageren ze niet meer, telefonisch zijn ze sowieso nooit bereikbaar (en ik heb het vaak geprobeerd). Dus geen product, wel geld weg.  Daarom: geen zaken doen met Snarenshop!  

Aan alle gedupeerden: mail mij even, wie weet kunnen we samen wat betekenen.

ruud_w Geplaatst op 29-03-2009, 13:32 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb intussen mijn geld terug. Maar pas nadat ik op alle gitaarforums die ik kende mijn ervaring had geplaatst. Ik had ook vooraf bij de snarenshop aangekondigd dat ik dit zou doen.

Jeronymus Geplaatst op 03-04-2009, 23:24 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb net ook mijn geld terug gekregen . Precies één dag na ik mijn bericht op internet had gezet. Zo houden ze je drie maanden aan het lijntje, en zodra je de publiciteit op zoekt komt het wel, zo lijkt het.

Mijn oproep moet ik dus iets aanpassen. Het zijn geen volledige oplichters bij Snarenshop, want ik heb mijn geld terug gekregen. Maar toch, doe geen zaken met ze. Dit gedoe wens ik geen gitarist toe.

vinkske Geplaatst op 26-04-2009, 12:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik bestel regelmatig snaren op http://www.lordofthestrings.nl --> altijd goed, snelle service, eerst leveren, dan pas geld overmaken, gewoon goed geregeld!

For those about to rock.... We salute you! 
Donethat Geplaatst op 12-05-2009, 21:15 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-03-2009, 21:19 Jeronymus schreef:
Doe geen zaken met Snarenshop!!

Ik heb precies hetzelfde probleem. In januari een setje (dure) Elixirsnaren besteld, plus nog een losse snaar en plectrum. Die laatste twee werden binnen enkele dagen netjes bezorgd. Het setje snaren zat er echter niet bij. Pas bij navraag kreeg ik te horen dat ze Elixir niet konden leveren. (Bedrag was wel al afgeschreven)

Ik heb veel heen en weer gemaild met ene Daan, die belooft het bedrag terug te boeken. Maar nu na ruim drie maanden is dat nog steeds niet gebeurd. Op mailtjes reageren ze niet meer, telefonisch zijn ze sowieso nooit bereikbaar (en ik heb het vaak geprobeerd). Dus geen product, wel geld weg.  Daarom: geen zaken doen met Snarenshop!  

Aan alle gedupeerden: mail mij even, wie weet kunnen we samen wat betekenen.

Donethat hier,, ik ben ook belazert door snarenshop, schade 18.95 kwijt , ze reageren niet , telefoon niet opnemen , hoe kun je nu arme muzikanten belazeren . heel heel erg .

Jeronymus Geplaatst op 12-05-2009, 23:29 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Als het te lang duurt, stuur ze een mail met dat je jouw negatieve reactie op internet gaat plaatsen als ze niet snel (bijv. binnen een week) met een oplossing komen.

Gebeurt dat niet, zet dan je ervaring op zoveel mogelijk plaatsen op internet.

Ik heb ook een melding op trosradar.nl gemaakt. http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=863996#863996

http://forum.trosradar.nl/viewtopic...id=9f20e103abd6df7840df92e5acdbcac0

Uiteindelijk kreeg ik m´n geld terug nadat ik de publiciteit zocht. :|

Wibrix Geplaatst op 13-10-2009, 14:11 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb het zelfde ondervonden met Snarenshop.
Op 11 sept 2009 heb ik vijf setjes besteld. we zijn nu een maand verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Bellen heeft geen zin want ze nemen de telefoon toch niet op.
Ook een mail versturen heeft geen, krijg geen antwoord/reactie op mijn e-mails.

Kortom een waardeloze en onbetrouwbare webwinkel!

riemel Geplaatst op 16-10-2009, 14:56 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat erg... denk je goed zaken te doen. Gelukkig is voor een deel van jullie het toch goed gekomen. Wel stom dat je eerst de media moet opzoeken, moet toch anders kunnen denk je dan. Maar helaas gebeurd dit maar al te vaak...

Bedankt voor de waarschuwing!

flasflower Geplaatst op 07-11-2009, 13:35 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb zelfde ervaring, deel levering na 14 dagen(met mail dat rest volgende week zou binnenkomen), daarna niets meer, telefoon wordt niet opgenomen.
Helaas pas op internet gekeken na dat ik argwanend werd, en deze berichten op forum zag. Ik had beter eerst even gecheckr alvorens zaken te doen met dit bedrijf

Mistermoon Geplaatst op 07-11-2009, 14:12 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

SNARENSHOP,The light is on but there is nobody home ,,,    oei oei oei

Hallo , ik heb ook slechte, rare , vreemde ,  ervaringen met snarenschop,ze  leveren niet , geen telefoon nummer ,, dat werkt daar niet

.  mijn advies , KOOP DAAR NIET.
ik heb uit gemaild dat ik de media op zou zoeken , en uit niets  ?????!!!!!!oe oei . , ja hoor , er was leven in die toko bij snarenshop, ze boden hun excuses aan en zouden het snel in orde maken , , echt waar , , oei oei  ,,ja hoor , nog maar  2 maanden gewacht . dat is heel eng , vreemd .
The light is on but there is nobody home .

Plotseling uit het niets   of ze van vakantie terug komen  , of wakker worden!!!   een bericht !!!!!!!          , we hebben u geld terug gestort.

Hele hele vreemde zaak dat ,,      snarenshop dat is een snarenstrop,
Bassman.

Dit bericht is gewijzigd op 08-11 02:10.

michiel Geplaatst op 18-11-2009, 10:46 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Heeel jammer dat ik dit forum niet van te voren heb geraadpleegd..... want ook ik heb een bestelling bij de Snarenshop die nu al te lang duurd. Ik woon in een dorp zonder muziekwinkel, dan is een internetshop natuurlijk de oplossing.  Lekker een berg snaren besteld..... maar de Snarenshop levert alleen een berichtje af dat de boel in behandeling is en laat verder niets meer horen.
Is er een leveringsprobleem, stuur dan een mailtje.
Maar ze laten niets horen, reageren niet op mail.

Het was al geconcludeerd hier op het forum KOOP NIET BIJ DE SNARENSHOP!  Dat wil ik bij deze dus even benadrukken.

Groet,
Michiel

serena92 Geplaatst op 24-11-2009, 15:37 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Helaas heb ik ook iets besteld bij de snarenshop.Niets ontvangen,geld weg, op talloze mails wordt niet gereageerd en de telefoon nemen ze NOOIT op.
Lijkt dus op oplichting.

Irma van der meer

michiel Geplaatst op 24-11-2009, 15:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Laat iedereen die dit soort narigheid heeft met de SNARENSHOP dat even hier melden, dan kunnen we een mooie brief naar Tros Radar sturen of Kieskeurig. Ik ben ook lid van de consumentenbond, daar zijn ze heel blij met een mooie brief over zo'n kloterige internetwinkel.

Groet, Michiel

serena92 Geplaatst op 25-11-2009, 18:41 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb gisteren een pittige dreigmail gestuurd naar de snarenshop.Heb daar in vermeld dat ik  naar het adres   -Vinkenakker 29 , 4891 NA RIJSBERGEN, Nederland-een paar mannetjes zou sturen die niet al te vriendelijk zouden zijn.En ja hoor ,ik kreeg vandaag ineens wel een antwoord terug.Ik kon kiezen om de bestelling door te laten gaan of mijn geld terug.Koos voor het laatste en 3 uur later was mijn geld teruggestort.

Irma van der meer

michiel Geplaatst op 05-12-2009, 23:30 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Vervolg op eerdere mail:

IK HEB MIJN SNAREN IN HUIS!  Het leek verdorie wel Sinterklaas!

Afijn, bijna mijn hele bestelling. Een paar losse snaren worden nog nageleverd, zo staat op de pakbon vermeld. Het geeft vertrouwen.
De snarenshop levert dus wel, alleen wel verdraaid jammer dat dat bijna een maand moet duren.  Ik zou zeggen: zet het op de site: Koop hier je snaren, over een maand heb je ze al in huis.

Maar goed, ik kan weer even voort. Heb hier 10 pakjes Super Slinky Ernie Balls liggen. Heb je echt heel snel een setje nodig? Mail me. Ze gaan dezelfde dag nog de deur uit.
E 6,50 + porto.  Zolang de voorraad strekt.

Tsss... ik begin ook een handeltje. Ik heb hier ook nog real american plectrums met een hollands tintje: oranje, 1,14mm dik. Lekker hard, super grip. Slechts  E 0,50 + porto. Zitten in een leuk blikken doosje met een agressieve hond er op. Maar ja, dan moet je ze wel alle 10 kopen....

Groet, Michiel

wailet Geplaatst op 14-12-2009, 23:15 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb op 17-11-2009 snaren besteld bij snarenshop.nl
Tot op heden (14-12-2009) heb ik nog niets ontvangen.

Op 29-11-2009 werd ik wat ongeduldig, immers op de site werd geadverteerd met snelle levering.
Ik stuurde een mail.
De reactie op mijn mail was dat ze mijn geld nog niet hadden ontvangen, maar ze gingen het opzoeken, als de betaling gevonden was werden mijn snaren opgestuurd.
Ik kreeg de reactie van musicxl: info@musicxl.nl van ene John

Op 4-12-2009 had ik nog niets ontvangen. Ik weer mailen.
Dit maal sloot ik een kopie van mijn betaling via de bank bij.
Ik kreeg snel een reactie:
Beste Wailet,

De order is reeds in behandeling genomen. Je zult spoedig de snaren ontvangen.

Mvg
John
Snarenshop.nl

Inmiddels is het 14-12-2009 en ik heb nog steeds geen snaren.
Ik heb gebeld, maar daar wordt niet opgenomen.
Ik heb nog een aantal mailtjes gestuurd, maar nu komen er geen antwoorden meer.

Persoonlijk ben ik er goed zuur van!

Het is een relatief laag bedrag, 16,95 euro, maar toch.

Groet, Wailet

Dit bericht is gewijzigd op 14-12 23:17.

Petertaylor Geplaatst op 31-01-2010, 19:57 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik koop ze (ook) bij Lord of the Strings, daar mag je ze na aflevering betalen.
Ik gebruik overigens Martin FX medium PB snaren op alle 3 mijn Taylors (GS5, 415 en GC4).
Geweldige sound en minder spanning (op gitaar en vingers).
Ik liep tegen een positieve discussie aan op het Tommy Emmanuel Forum, heb ze geprobeerd en ze spelen en klinken geweldig.
Ook zijn ze goed te betalen (gewoon goedkoop t.o.v. sommige gecoate snaren).
Tot zo'n 9 setjes is LOTS goedkoper dan de ander leverancier(s).

Nelizc Geplaatst op 01-02-2010, 21:19 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb het ook meegemaakt. 26-08-09 voor € 75,= snaren besteld. Na een maand nog niets geleverd. Annuleringsformulier ingevuld en een evenzo begripvolle email van de beruchte John Snarenshop ontvangen. Excuses en het geld zou teruggestort worden. Emails, dreigementen, niets heeft geholpen. Poen nog niet terug. Heb net een klacht ingediend via Consuwijzer.nl.....misschien helpt dat.

Spreid het nieuws: Snarenshop sucks! Niet bestellen, failliet moeten ze (ben ik mijn geld wel kwijt maar het is voor een goed doel).

Gr,

Marcel

wailet Geplaatst op 01-02-2010, 21:58 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen, na ik mijn beklag had gedaan bij tros radar.
Alvorens ik mijn geld terug kreeg, ontving ik een mail met de uitleg dat het artikel niet op voorraad was geweest en dat ik wel een vervangend artikel mocht uitkiezen.
Echter, deze verklaring van niet voorradig zijn van spullen kwam pas 2 maand na mijn oorspronkelijke bestelling en na enige mailwisseling tussen mij en deze John. In de mailtjes die ik voor de radiostilte van gitaarshop.nl ontving werd nimmer gesproken over niet voorradige artikelen.

Tja, ik ben allang blij dat ik mijn geld terug heb, gelukkig vond ik nog een ongebruikt stapeltje snaren en die zitten inmiddels veilig op mijn gitaar.

ronhaag Geplaatst op 06-05-2010, 12:58 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ook ik heb 1 maand geleden( medio maart 2010) snaren besteld( cash betaald via Ideal) en tot op heden 6 mei 2010 nog niets ontvangen.
Wel!!!! een antwoord op mijn email dat zij van hun leverancier niets ontvangen hebben en ik nog 1 week geduld zou moeten hebben. Die week is nu ook voorbij.
Ik ben de zoveelste die benadeeld is.
Kunnen we er wat aan doen ? Bijvoorbeel aangiftebij politie.Het is toch FRAUDE!!!
Deze shop moet niet verder kunnen met mensen belazeren.
Wie doet er mee ?
Ik hoor jullie.
Ron

freek Geplaatst op 11-05-2010, 11:31 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ook ik ben slachtoffer geworden van deze webshop. Ik ga morgen naar de politie om aangiften te doen, dus hierbij een oproep aan iedereen die in dit topic gepost heeft:
stuur jou correspondentie/verhaal even naar mij toe zodat ik morgen bij de politie een hardere zaak kan maken.
Het gaat me niet eens om mijn bestelling/geld meer, deze site moet gewoon van het internet verwijderd worden!

groeten, Freek
freekvc@gmail.com

ronhaag Geplaatst op 11-05-2010, 11:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freek, Ok, zie mijn bericht van 6 mei 2010 jl. Ik hoor van je hoe het gegaan is met de aangifte.
Ron

renardo Geplaatst op 11-05-2010, 12:24 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oke, 2010 ook ik ben voor de tweede maal langdurig aan het lijntje gehouden.
2 maanden geleden betaald en inmiddels niets ontvangen.
Wel tussen tijdse mail dat indien het te lang zou duren ik mijn geld terug zou krijgen.
Niets meer gehoord en geen geld terug.
Met snarenshop is iets ernstig fout, anders behandel je een betalende klant niet zo.
Ik zou zeggen, zoek een andere leverancier, en neem niets meer af van snarenshop.

Bvb Geplaatst op 11-05-2010, 14:11 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb een mailtje naar freek gestuurd. Ben het nu al zat met die lui...
Mvg

Ben

Dit bericht is gewijzigd op 11-05 14:14.

2