Deniz Geplaatst op 06-12-2008, 19:55 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi, ik heb sinds een maand een elektrisch gitaar en kan al een heel klein beetje op spelen. Maar omdat ik niet veel tijd heb wil ik wel gitaarles nemen. Weet iemand of er goede gitaarlessen zijn in Utrecht?

mvg, Deniz.

meld dit bericht aan een moderator

kingyellow Geplaatst op 06-12-2008, 21:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Beste Deniz
Als je gitaarles wil zal je ook tijd moeten hebben om te oefenen !!
als je dat niet hebt heeft gitaarles totaal geen zin

Deniz Geplaatst op 06-12-2008, 23:42 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb het verkeerd vertelt, wat ik bedoel is dat ik zelf niet zo vaak achter mijn gitaar zit.  Maar zou wel tijd vrijmaken om te oefenen voor de dingen die ik leer van mijn gitaarles.

gitaarsmurf Geplaatst op 21-01-2009, 15:24 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Deniz,

Wat 'goede' gitaarles is, verschilt per persoon. Iedereen heeft zn eigen (leer)stijl en wensen. Het gaat erom dat dat zowel de muziekstijl als stijl van lesgeven bij jou aansluit en dat is persoonlijk. Dus mijn vraag is natuurlijk: hoe wil je les, wat voor muziek stijl(en), regelmatig of onregelmatig lessen, hoe vaak per maand, hoeveel uur heb je per week om er aan te besteden.

@ KIngyellow: Ben het gedeeltelijk met je eens maar niet helemaal. Je hoeft niet per se super veel tijd er in te steken. Dat is afhankelij kvan wat je wilt. Gitaar is een instrument waarop je relatief makkelijk de basics kunt leren (liedjes met akkoorden spelen en jezelf begeleiden). Als je natuurlijk in korte tijd heel goed en virtuoos wilt worden, dan moet je natuurlijk veel tijd er in steken. Maar ik heb ook regelmatig leerlingen die het gewoon leuk vinden om een beetje te spelen en niet per se de beste van de wereld hoeven worden of heel ingewikkelde dingen in korte tijd willen leren beheersen. Het kan ook een hobby gewoon zijn voor de leuk. Of bijvoorbeeld om eens te proberen of je het leuk vindt.

Ik geef zelf les in utrecht (oudwijk, aan de centrumkant van het wilhelminapark). Heb 17 jaar ervaring en ben gediplomeerd musicus. Electrisch, western, nylon of basgitaar. Heb hier een klein studiootje compleet met o.a. drumstel zodat er ook samengespeeld kan worden (belangrijk voor mensen die in bands (willen) spelen). Voor meer info, check mn site: http://www.audioarts.nl/muziekles/utrecht/oudwijk/gitaarles

Groet,

Karst

Dit bericht is gewijzigd op 21-01 15:26.

www.amsterdam-gitaarles.com