|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 27-10-2009, 08:35 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Bedankt voor je post :P Was dit topic al helemaal vergeten xD
Die dempringen waar je het over hebt werken imo voor geen meter. Ze verbeteren het geluid een beetje, maar je kunt nog steeds niet op zo'n ding slaan zonder dat de hele buurt wakker word :P
Ik speel nu af en toe op de drums van een vriend van me, want ik zou echt niet weten waar ik hier een drumstel neer moet zetten Ik kan 1 trom voor de deur kwijt, maar da's niet zo veel aan xD
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Mitch
|
Geplaatst op 28-10-2009, 22:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Graag gedaan, hoor. 
En oh ja, die dempringen zijn inderdaad beter als je niet van doorgalmende trommels houdt. Het dempt het geluid wel een beetje.
Maar misschien is het inderdaad een betere oplossing als je bij die vriend van je speelt.
Dit bericht is gewijzigd op 28-10 22:04.
|
|
|
|
And if the band you're in starts playing different tunes, I'll see you on the dark side of the moon. |
|
|
|
|
hitman
|
Geplaatst op 28-03-2010, 11:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het verbaasd me dat heel veel muzikanten ongelovelijk negatief zijn over digitaal drumsystemen. Wat is er mis mee. Ik ben overgegaan naar het digitaal drummen. Voordeel: 1 Je hebt meer klanken ( de gitarist, toetsenist en ook de bassist hebben verschillende geluiden tot zich en de drummer moet het met "zijn" drumgeluid doen. Ik had om de max twee jaar een andere drumstel nodig want ik was mijn geluid zat.
2 Je kan het totaal volume aanpassen.
Gewoon een Yamaha DTXpress kopen. Redelijk geprijst en klinkt goed. Geen Ion kopen, dat is echt bagger. Of een Roland TD-3. Omdat deze alweer vervangen word kan je deze voor weinig aanschaffen.
3 Je buren zijn blij.
|
|
|
|
keytarist |
|
|
|
|
|