|
Eastwood
|
Geplaatst op 29-10-2006, 20:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi allemaal,
Met dank aan Michael, is er nu een Eastwood deel ingeruimd op dit forum. Hierdoor kan ik onder 1 hoofd rubriek dus mijn ervaringen en testen met jullie te delen.
Alhoewel mijn kennis voornamelijk ligt op het bouwen / herstellen / op maat maken van vintage gitaar buizen versterkers, waag ik mij nog wel eens op de zijpaden, zoals het testen van gitaren, transistoren versterkers en randapparatuur.
Ik zal jullie dan ook via deze Eastwood Amps regelmatig bijpraten over de wetenswaardigheden die ik in mijn deel van onze brede muziek hobby tegenkom.
Graag jullie vragen / opmerkingen dan vanaf nu maar via de Eastwood Amps per rubriek aan mij stellen, anders moet ik alle rubrieken van dit forum elke keer doorzoeken en dat kost nu eenmaal veel tijd, met de kans dat ik iets nog over het hoofd zie. Tevens is het grote voordeel dan ook dat alles bij het desbetreffende onderdeel binnen de Eastwood Amps rubriek kan worden gevolgd / nagelezen.
Ik heb daarom een paar lege mappen aangemaakt, die hopelijk gevuld gaan worden met vragen / opmerkingen / reacties / antwoorden enz.
Natuurlijk kunnen er ook e-mail aan mijn inbox van dit forum worden gezonden. Ik doe mijn best om zo snel op vragen / opmerkingen enz. te reageren.
Hoe dan ook Keep on playing Have fun en tot later,
Jaap. Eastwood Amps Amersfoort.
Dit bericht is gewijzigd op 29-10 20:39.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|