|
stijntje666
|
Geplaatst op 29-09-2008, 12:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Misschien weten sommigen dit nog niet maar internet explorer 8 komt binnenkort uit. De beta versies kan je al downloaden, en in deze versies is er nogal een probleem met de opmaak in dit forum. De tekstvakken staan namenlijk niet meer in het witte vak dat hiervoor bedoelt is. Ik weet niet of dit probleem zal verholpen worden in de uiteindelijke versie van internet explorer, maar anders meldk het al eens, dan kan je mss een oplossing zoeken. De meerderheid van de computergebruikers gebruikt namenlijk nog altijd Internet explorer.
PS: kheb ook eens het forum gecheckt in google chrome, firefox en opera en in die browsers ziet het er ok uit. Mss moet iemand het nog eens bekijken die safari heeft, want die browser schijnt vaak opmaak problemen te geven 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 30-09-2008, 12:47 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Maar noem nou eens voordelen! Geen enkele FF-gebruiker kan echte voordelen noemen, behalve dat het mss wel eens veiliger zou kunnen zijn en dat het sneller zou zijn. Veiligheid boeit me niet, ik download toch niet als een kip zonder kop en snelheid merk ik niet. Ik heb sinds kort FF, dat wel, en het werkt heerlijk, maar voor downloaden blijf ik IE gebruiken, want dat kutvenster in FF werkt voor mij voor geen meter :P
|
|
|
|
|
|
|
Mckaamos
|
Geplaatst op 30-09-2008, 13:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het grote voordeel is dat FF geen ActiveX integratie heeft en daardoor veiliger is. ActiveX maakt IE zo lek als een mandje. Verder zijn er vreselijk veel plugins voor FF waar ik gretig gebruik van maak en het download venster is echt heeeeerlijk geen losse venstertjes meer.
Oh, en FF slaat je sessies op zodat je bij afsluiten en opnieuw starten gewoon je geopende tabs weer terug krijgt 
|
|
|
|
http://verkopers.marktplaats.nl/5907224 |
|
|
|
|
|
|